۱۳۹۷/۰۷/۰۸
۷:۰۴ ب٫ظ

مدیر پروژه صحن حضرت زهرا(س) حرم علوی از بازگشایی حدود ۱۵۰ هزار متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

۱۵۰ هزار متر مربع از صحن حرم مطهر حضرت زهرا (س) اربعین بازگشایی می‌شود

به گزارش الأمه:

حامد امیری مدیر پروژه صحن و شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری باشکوه حماسه اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال با توجه به آماده شدن بسیاری از قسمت‌های بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) حرم علوی سعی داریم تمامی این صحن را در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دهیم.

وی از بازگشایی حدود ۱۵۰ هزار متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) حرم امام علی (ع) خبر داد و افزود: ما از هم‌اکنون در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستیم، به طوری که امسال اکثر فضاهای سال گذشته که نیمه‌کاره بود، به اتمام رسیده است.

 

 

امیری با بیان اینکه صحن حضرت زهرا (س) امسال با کیفیت بالاتری در اختیار زائران قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: در صحن حضرت زهرا (س) آماده پذیرش زائران به همراه ارائه خدمات رفاهی و درمانی هستیم به طوری که سعی داریم خدمت درمانی را نیز توسعه بخشیم.

مدیر پروژه صحن و شبستان حضرت زهرا(س) حرم علوی به راه‌اندازی درمانگاه برای رفاه و ارائه خدمات درمانی به زائران اشاره کرد و گفت: ظرفیت درمانگاه مستقر در صحن حضرت زهرا (س) را امسال بیشتر در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم بتوانیم رضایت زائران را با ارائه خدمات مختلف فراهم سازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، صحن حضرت زهرا (س) حرم علوی در دو بخش زیارتی و غیرزیارتی پیش‌بینی شده است که به همت ستاد بازسازی عتبات در حال تکمیل است.

 

 

منبع: فارس