۱۳۹۸/۰۲/۰۸
۱۲:۰۳ ب٫ظ

سید حسن نصرالله به مسئولان المنار گفت: ما مجبور نیستیم مانند دیگران فقط برای جذب مخاطب تلاش کنیم؛ هرکس می‌خواهد شما را با همین برنامه‌های عبادی تماشا کند از او استقبال می کنیم و هرکس دوست ندارد به سلامت.

مجبور نیستیم فقط برای جذب مخاطب تلاش کنیم

به گزارش الأمه:

 در آستانه ماه مبارک رمضان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با مدیران و دست اندرکاران مساجد لبنان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: از تلویزیون المنار خواسته در ماه رمضان به پخش یک یا دو سریال بسنده کند و بیشتر بر پخش ادعیه و پوشش مراسم‌های قرآنی متمرکز شود.

مسئولان المنار در پاسخ به این درخواست سید حسن نصرالله اظهار داشتند که در این صورت ما بخشی از مخاطبان خود را از دست می‌دهیم و آنها به سریال‌های کانال‌های دیگر جذب خواهند شد و پاسخ سید نصرالله این بود که ما مجبور نیستیم مانند دیگران فقط برای جذب مخاطب تلاش کنیم؛ هرکس می‌خواهد شما را با همین برنامه‌های عبادی تماشا کند از او استقبال می کنیم و هرکس دوست ندارد به سلامت.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین به روش پخش سریع اذان توسط المنار به خاطر اولویت دادن به پخش اخبار و برنامه‌های دیگر اعتراض کرد و مردم به رفتن به مسجد با پای پیاده و بهره‌مندی از پاداش این کار دعوت کرد.

وی همچنین از مسئولان لبنان خواست با پای پیاده به مسجد بروند و حتی اگر دیگران گمان کنند این کار ریا است این کار را انجام دهند تا به پیاده رفتن به مسجد عادت کنند.

سید حسن نصرالله به صورت مزاح و شوخی نیز گفت: البته می‌دانیم که برخی هنگام پخش آگهی‌های وسط سریال در مسجد پیدا می‌شوند.

منبع: حوزه نیوز