۱۳۹۸/۰۱/۱۹
۱۱:۴۷ ق٫ظ

گروهی از نمایندگان مردم فوعه و کفریا در سوریه ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان ایران و تقدیم کمک های خود به نماینده رهبر معظم نقلاب در سوریه، آمادگی خود را برای اعزام به ایران اعلام کردند.

ابراز همدردی مردم پاکستان و سوریه با سیل زدگان ایران

به گزارش الأمه:

 ظهر امروز تعدادی از نمایندگان اهالی فوعه و کفریا (مستقر در منطقه زینبیه) دمشق، طی دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی نماینده رهبر انقلاب در سوریه، ضمن ابراز همدردی با مردم ایران به جهت بروز سیل های اخیر و تحویل مبالغ کمک های مردمی ،آمادگی خود را جهت اعزام گروه های مردمی به کشور ایران را اعلام کردند.

سوریه

جمع آوری کمک مردمی برای سیل زدگان ایران در سراسر پاکستان

جلال حیدر سخنگوی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان اعلام کرد: کشور همسایه و برادر ما ایران اسلامی اتفاقی تلخ و حادثه ای دردناک اتفاق افتاده است و استان های شمال غربی و جنوب ایران را سیل ویرانگر فراگرفته و در این حادثه بزرگ ما در کنار ملت ایران هستیم.

وی از مردم پاکستان خواستار کمک نقدی و غیر نقدی برای سیل زدگان ایران شد و اظهار داشت: در پاکستان هر وقت مشکلی پیش می آمد ایران اسلامی کنار مردم و ملت پاکستان بودند و کمک کردند، اما متاسفانه اکنون که ایران در مصیبت است از طرف دولت پاکستان هیچ کسی برای کمک به سیل زدگان نرفته، در حالی که به عنوان مسلمان بر ما واجب است که به برادران دینی خودمان کمک کنیم.

وی در ادامه افزود: سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در شهرهای مختلف پاکستان برای کمک به سیل زدگان ایران کمپ زده و با استقبال گرم مردم مواجه هستند.

منبع: حوزه نیوز