۱۳۹۸/۰۴/۰۹
۶:۴۹ ق٫ظ

دوره تابستانه آموزش زبان فارسي مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاذقیه با شركت 43 فارسي‌آموز در مراحل نوآموز، مقدماتی، پیش‌میانی و میانی آغاز گردید.

” افتتاحیه پنجاهمین دوره آموزش زبان فارسی در مرکز فرهنگی لاذقیه”

به گزارش الأمه:

بعد از پایان دوره بهاره کلاس های آموزش زبان فارسی که در پنج سطح آموزشی انجام گرفت بلافاصله؛ دوره جدید تابستان مورخ 1//4/1398، در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران –لاذقیه افتتاح شد.

 این مراسم  با حضور وابسته فرهنگی کشورمان، استادان زبان و ادبیات فارسی، دکتر رامز اللیوا، دکتر رنا جونی، دکتر میرفت سلمان، جمعی از دانشجویان جدید و تعدادی از دانش آموختگان دوره های گذشته برگزار گردید.

در این مراسم آقای حسینی ضمن خوش آمد گویی به دانش آموزان جدید و آرزوی موفقیت در سپری کردن این دوره، از آنها درخواست کرد تا با توجه به حضور شرکت ها و پیمان کاران ایرانی که قرار است در بندر لاذقیه مستقر شوند و بخش مهم  اداری آن را برعهده بگیرند تمام تلاش و کوشش خود را بنمایند تا در صورت نیاز بتوان از وجود آنان استفاده کرد.

سپس آقای دکتر رامز و خانم دکتر رنا جونی در خصوص لذت بخش بودن اشعار فارسی برای علاقه مندان به شعر وادب و وضعیت زبان فارسی در لاذقیه سخنانی را برای شرکت کنندگان ایراد کردند.

در پایان دانش آموزان برای کلاس بندی و تعیین روزهای درسی به همراه استادان به کلاس های خود رفتند.

 

منبع: رایزنی فرهنگی ایران دمشق