۱۳۹۷/۱۰/۱۹
۵:۳۶ ب٫ظ

اعضای کاروان تبلیغی بین‌المللی که فعلان گروه‌های مقاومت از یمن، بحرین و سوریه هستند، بر سر مزار شهدای فاطمیون حاضر شدند.

حضور فعالان مقاومت بر سر مزار شهدای فاطمیون

به گزارش الأمه:

اعضای کاروان تبلیغی بین‌المللی که فعلان گروه‌های مقاومت از یمن، بحرین و سوریه هستند، بر سر مزار شهدای فاطمیون حاضر شدند. اعضای کاروان تبلیغی بین‌المللی که میهمانان ویژه همایش "40 سال مبارزه با اسلام امریکایی" در بیرجند هستند، روز گذشته، سه شنبه 18 دی ماه 97 با حضور بر مزار مطهر ذبیح فاطمیون، شهید "رضا اسماعیلی" و سایر شهدای فاطمیون در گلزار شهدای مشهد حرکت خود را آغاز کردند.

حجت‌الاسلام «سید حسن العماد» دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن، شیخ «عبدالله صالح» نایب رئیس جمعیت اسلامی بحرین و «سیدحسن حاج یحیی» از فعالین فرهنگی شیعه در فوعه و کفریای سوریه از جمله شخصیت‌های این کاروان هستند.

دبیر اجرایی این همایش گفت: این برنامه از روز گذشته با حضور بر سر مزار شهید «رضا اسماعیلی»، از شهدای مدافع حرم فاطمیون و با استقبال خانواده شهدای فاطمیون آغاز شد و صبح امروز، چهارشنبه 19 دی‌ماه، با حضور در بیرجند و دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و همچنین حضور بر سر مزار شهیدان «ناصری» و «بصیری پور» ادامه می‌یابد. پایان برنامه‌ها در بیرجند، حضور در همایش اصلی در حسینیه جماران است.

وی اظهار داشت: صبح جمعه پس از زیارت حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم طبس و حرکت به سمت نجف آباد در استان اصفهان و حضور بر سر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی این حرکت خاتمه خواهد یافت.

 

منبع: تسنیم