۱۳۹۷/۰۲/۰۱
۲:۲۳ ب٫ظ

محسن راضی: حزب اخوان المسلمین قصد ندارد در زمینه هنری فعالیت خود را کاهش بدهد. بلکه این توقف کاملا موقتی است و دلیل آن نیز هم مشغولیت اعضای این حزب در برنامه‌های انتخاباتی است.

اخوان المسلمین برنامه‌های هنری خود را به تاخیر می‌اندازد

به گزارش سایت خبری جزیره نت حزب اخوان المسلمین مصر به دلیل سرگرم شدن در برنامه‌های انتخاباتی و آماده شد برای این فعالیت اجتماعی کارهای هنری خود را برای چند مدت به تاخیر  می‌اندازد. انتخابات پارلمانی مصر قرار است در پایان ماه آینده برگزار شود و حزب اخوان المسلمین خود را برای حضور در این دور آماده می‌کند.

طبق گزارش جزیره نت محسن راضی یکی از رهبران این حزب و مدیر برنامه‌های فرهنگی و هنری اخوان المسلمین درمورد توقف برنامه‌های هنری این حزب گفت که حزب اخوان قصد ندارد در زمینه هنری فعالیت خود را کاهش بدهد. بلکه این توقف کاملا موقتی است و دلیل آن نیز هم مشغولیت اعضای این حزب در برنامه‌های انتخاباتی است.

محسن راضی روزنامه‌نگار و عضو سابق مجلس ملی مصر متولد 21 نوامبر 1957، فعالیت‌های چندی در عرصه هنری داشته است و موسسه خاصی را نیز به منظور انجام کارهای هنری خود تاسیس کرده است. فعالیت در عرصه هنر از طرف حزب اخوان المسلمین پس از انقلاب اخیر مصر از طرف مسئولان این حزب مطرح شده و این موضوع باعث ایجاد بحث و گفتگوهای بسیاری در این زمینه شده است.  

اخوان المسلمین مصر در جریان اعتراضات سال 2011 مصر که به سقوط حکومت حسنی مبارک انجامید شرکت داشت و در نشست خبری رهبران ارشد حزب در 9 فوریه اعلام کرد که خواهان برپایی حکومت مدنی با مرجعیت اسلام است. این حزب همچنین اعلام کرده است که خواسته آن‌ها خواسته معترضان متحصن در میدان التحریر و جمعیت میهنی برای تغییر است که اعضای اخوان نیز در تاسیس آن شرکت داشته‌اند. 

 

زمان انتشار : 1391-03-02