۱۳۹۷/۰۲/۰۲
۵:۲۹ ب٫ظ

بسیاری از مردم جهان نمی‌دانند سالیانه 400 الی 500 نفر در اسرائیل دست به خودکشی می‌زنند. این میزان از خودکشی سالیانه، نسبت به جمعیت اسرائیل بسیار بالا است. البته اگر مقامات مسئول خبرهای مربوط به خودکشی شهروندان اسرائیلی را پنهان نکنند، مطمئنا آمار خودکشی در اسرائیل از این میزان ن

آمار تکان‌دهنده خودکشی در اسرائیل!

به نقل از سایت خبری المنار، سالیانه چهارصد اسرائیلی در داخل مرزهای این رژیم دست به خودکشی می‌زنند.

طبق گزارش المنار، روزنامه یدیعوت احرونوت چاپ اسرائیل اخیرا درمورد موضوع بحث‌برانگیزی در اوضاع اجتماعی رژیم صهیونیستی مطلبی نوشته است. در واقع این روزنامه اسرائیلی پرده از آشفتگی موجود در میان مردم اسرائیل برداشته و در این زمینه نوشته است: سالیانه چهارصد نفر از شهروندان اسرائیلی اقدام به خودکشی می‌کنند. این در حالی است که مقامات مسئول این رژیم نه تنها تلاشی در جهت بهبود این بحران اجتماعی انجام نمی‌دهند که در مقابل می‌کوشند آمار و ارقام مربوطه را پنهان کنند و یا این که خبر فوت شهروندانی اسرائیلی که به دلیل خودکشی درمی‌گذرند،  در ضمن آمار و ارقام حوادث دیگر متوفیان این رژیم قرار بدهند تا از شدت آن بکاهند.

یدیعوت همچنین به نقل از دانی تسیبی یکی از اعضای انجمن «برای زندگی» و کارشناس امور اجتماعی در زمینه این پدیده اجتماعی، نوشت: بسیاری از مردم جهان نمی‌دانند سالیانه 400 الی 500 نفر در اسرائیل دست به خودکشی می‌زنند. وی در ادامه توضیح داده است که این میزان از خودکشی سالیانه، نسبت به جمعیت اسرائیل بسیار بالا است. البته اگر مقامات مسئول خبرهای مربوط به خودکشی شهروندان اسرائیلی را پنهان نکنند، مطمئنا آمار خودکشی در اسرائیل از این میزان نیز به دفعات بیشتر خواهد بود.

تسیبی در خصوص برخورد اسرائیل با این بحران نیز گفت: مقامات مسئول اسرائیلی در استان‌ها و مناطق مختلف این رژیم در صورت باخبر شدن از مرگ فردی در اثر خودکشی، آن را پنهان می‌کنند و می‌کوشند تا مرگ این افراد را در اثر حوادث دیگر جلوه دهند. وی افزود: بیمارستان‌های اسرائیل در سرتاسر این رژیم سالیانه شاهد 400 مورد خودکشی هستند.  

 

زمان انتشار : 1391-03-05