رسانه و شبکه های اجتماعی

نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران

دیپلماسی عمومی به طور دقیق تر به معنای نام و نشان سازی ملی است و تصویر و شهرت هر کشور به بخش جدایی ناپذیری از ارزش های نهفته و استراتژیک آن کشور تبدیل خواهد شد.

تلاش یک سازمان بین‌المللی برای حذف تبلیغات گردشگری سعودی

سازمان بین‌المللی «خبرنگاران بدون مرز» از دستگاه قضایی فرانسه خواست تا دستور جمع‌آوری بنر تبلیغاتی بزرگی را مربوط به گردشگری سعودی در پاریس صادر کند.

رویداد اربعین، فرصتی برای تصویرسازی شیعه

رسانه‌های مجازی مرتبط با جریان‌های اصلی خبری در قبال پوشش رویداد اربعین چهار سیاست را در پیش گرفتند.

راه‌اندازی پویش حمایت از اسرای فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی

باشگاه غیردولتی «اسیر فلسطینی» با همکاری مؤسسات رسانه‌ای و حقوقی بین‌المللی از امروز، ۳۰ مهرماه، پویشی اینترنتی برای حمایت از اسرای فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی راه‌اندازی کرد.

سهیل اسعد:

دشمنان صدای «اربعین» را بایکوت کرده اند/ عبور از سد بایکوت با فعالیت های رسانه ای – سیاسی

سهیل اسعد گفت: برای راهپیمایی اربعین از تعدادی خبرنگار خارجی دعوت کردیم که از جمعیت میلیونی مردم گزارش تهیه کنند اما برخی از دولت ها مانع از حضور آنان شده اند.

فقر رسانه‌ای در قاره آفریقا بیداد می‌کند

مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی با تاکید بر ضرورت حضور شبکه‌ای از جمهوری اسلامی در این قاره پیش‌بینی خود از استقبال مردم آفریقا از شبکه برون‌مرزی هوسا تی وی را مثبت ارزیابی کرد.

طراحی اپلیکیشن قرآنی برای ناشنوایان در مالزی

دانشگاه علوم اسلامی مالزی برای افراد ناشنوا یک اپلیکیشن آموزش قرآن طراحی کرد.

ادبیات امروز ایران موضوع اصلی نشریه سوری شد

پانزدهمین شماره فصلنامه جسورثقافیه (پل‌های فرهنگی) که در کشور سوریه منتشرمی‌شود، به ادبیات امروز ایران اختصاص یافته است.

دیپلماسی عمومی با نیسان آبی!

هدف نهایی در دیپلماسی عمومی، اثرگذاری بر اذهان مردم دیگر کشورها از طریق بهره مندی از روش های ارتباط جمعی برای ایجاد تصویر مثبت از یک کشور است.

فرارسیدن دوره «الممات» برای روزنامه الحیات

قریب به ۲ سال می شود که رسانه های بین المللی و منطقه ای خبر از افول روزنامه «الحیات» می دهند.