۱۳۹۹/۱۱/۰۸
۱۲:۱۵ ب٫ظ

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع پس از موفقیت در سینمای ایران و فروش 7 میلیاردی در سال 98 اینک و با عبور از مراحل دوبله و کاهش نسبی موج کرونا در کشورهای عربی وارد مراحل اکران منطقه ای شده است.

پس از دوبله به زبان عربی صورت گرفت

اکران منطقه پرواز ممنوع در نبل و الزهرا/ اکران های بین المللی در راه است + فیلم

به گزارش الامه فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع پس از موفقیت در سینمای ایران و فروش 7 میلیاردی در سال 98 اینک و با عبور از مراحل دوبله و کاهش نسبی موج کرونا در کشورهای عربی وارد مراحل اکران منطقه ای شده است.

در همین راستا برای نخستین بار، دوبله عربی این فیلم توسط مرکز مصباح در شهر نبل برای 120 نوجوان بین 10 تا 15 سال در سوریه اکران شد و مورد استقبال آنها قرارگرفت.

بیشتر این نوجوانان در نظرسنجی ها عنوان کردند که این فیلم آموزنده بوده و از آن ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر سختی ها و مشکلات با وجود سن کم را یاد گرفته اند.

بنابر این گزارش، دوبله فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به زبان عربی(شامی) نیز در سوریه و با اشراف منعم سعیدی و مدیریت دوبلاژ ماهر احمد و صداگذاری زکریا ابوالفتوح و عمرو سمکری اجرا شد.

در دوبله عربی این فیلم «مالک محمد» بازیگر معروف سوری که این روزها در سریال مشهور الهیبه ایفای نقش می کند به جای «هادی حجازی فر» صحبت کرده است.

ميار مشرف (محمد مهدي)، سامر الجندی، محمد شما، خالد حيدر و فهد سكری دیگر بازیگران و صداپیشگان سوری هستند که در دوبله عربی فیلم منطقه پرواز ممنوع حضور دارند.

فیلم زیر بخشی از صحبت نوجوان اهل نبل درباره فیلم منطقه پرواز ممنوع است:

 

انتهای پیام/