۱۳۹۷/۰۱/۲۷
۱:۴۸ ب٫ظ

تولید عطری جدید در غزه به نام موشکی که در جنگ 8 روزه اخیر به تل آویو اصابت کرد، بوی پیروزی را در این بخش تحت محاصره و رعب را در دل ساکنان سرزمین های اشغالی منتشر کرده است.

این محصول بوی پیروزی می دهد

تولید عطر “موشک مقاومت” در غزه

به گزارش شبکه المنار لبنان ، در غزه، جایی که از 8 روز حمله وحشیانه صهیونیست ها پیروز بیرون آمد، عطری تولید شده و به بازار آمده است که نام آن هراس را در دل صهیونیست ها افکنده است. عطر موشک" ام 75 " در دو نوع مردانه و زنانه.


ام 75 ، نام موشکی است که " گردان های عز الدین قسام" شاخه نظامی حماس بر موشکی نهادند که با وجود سپر موشکی موسوم به آهنین به تل آویو و در واکنش به تجاوزات صهیونیست ها شلیک شد. اما این موشک در غزه این بار در قالب مارک یک عطر با تولید شرکت عطرسازی " خلیلک استایل" مطرح شده است. مدیر این شرکت مهندس شادی عدوان گفته است : این عطر تداعی کننده بوی موشک های مقاومت ، روح انگیز و خوشبوست.

به گفته شادی عدوان تا کنون 2000 شیشه 60 میلی لیتری از این عطر ویژه مردان و همین مقدار هم برای زنان غزه ای به بازار آمده است. بنا به گفته او  از این عطر که در غزه ساخته شده تنها در روز اول 150 جفت( مردانه و زنانه) به فروش رسیده است.

همچنین به گفته عدوان به هر کدام از اعضای دولت حماس از این عطر اهدا شده است. او می گوید: اسماعیل هنیه ، خالد مشعل و هیات همراه او در سفر اخیر به غزه از جمله این افراد هستند.

این عطر جدید در شیشه های مشکی – سبز برای مردان و مشکی – صورتی ویژه زنان با قیمت حدود 15 دلار به بازار آمده و دلیل گرانی آن میزان محدود و ترکیب عالی این محصول ذکر شده است. روی شیشه عطر مردانه زیر نام " ام 75" عبارت " برای کسی که عاشق پیروزی است" ، نقش بسته است.

البته این اولین بار نیست که چنین تولیداتی با الهام گیری از پیروزی مقاومت وارد بازار می شود. پس از جنگ 2006 حزب الله با رژیم صهیونیستی در لبنان عطر و حتی خوراکی هایی مانند پیتزا و ساندویچ به نام سلاح ها ، موشک ها و راکت های حزب الله تولید شد. گفته می شود یکی از شهروندان لبنانی نام دختر خود را در تمجید از مقاومت حزب الله ، " مقاومه " نهاد.
http://www.almanar.com.lb/adetails.php?fromval=1&cid=41&frid=41&eid=368871

 

زمان انتشار : 1391-09-20