۱۳۹۹/۰۳/۰۱
۱:۲۲ ق٫ظ

محمود کریمی گفت: از کودکان می‌خواهم یک نقاشی از مسجد الاقصی بکشند و زیر آن بنویسند القدس لنا، یعنی قدس مال ما مسلمانان است و توسط پدر و مادرتان در فضای مجازی منتشر کنند.

درخواست محمود کریمی از کودکان در آستانه روز قدس: از مسجدالاقصی نقاشی بکشید

به گزارش الأمه:

محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) که این شب‌ها برنامه مناجات‌خوانی خود را به صورت مجازی در امام‌زاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار می‌کند، دقایقی را به صحبت با کودکان و نوجوانان اختصاص داد و گفت: دلم برای همه شماها که باهم در هیأت شرکت می‌کردیم تنگ شده است. از شما می‌خواهم چون نزدیک روز قدس هستیم و مراسم راهپیمایی هم برگزار نخواهد شد، یک نقاشی از مسجد‌الاقصی بکشید و زیر آن بنویسید القدس لنا، یعنی قدس مال ما مسلمانان است و توسط پدر و مادرتان در فضای مجازی منتشر کنید.

این مداح اهل بیت (ع) افزود : اگر قدس را پس نگیریم، دشمن هیأت‌ها را از ما خواهد گرفت، با این کار شما دشمن خواهد فهمید مساله ما درباره قدس یک مساله اعتقادی است و ما به زودی در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

براساس این گزارش، برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی شب‌ها از ساعت ۲۴ در قالب حسینیه مجازی برگزار و باتوجه به محدودیت‌های ایجاد شده برای دو صفحه اینستاگرام فطرس تنها از سایت FOTROS.IR/LIVE پخش زنده می‌شود.

منبع: فارس