۱۳۹۹/۰۲/۰۹
۷:۵۰ ب٫ظ

معترضان گفتند که مولوی طارق جمیل با استفاده از کلمه دروغگو هستیم و بی‌حیا هستیم به تمام مردم پاکستان توهین کرده است او باید از مردم عذرخواهی کنند.

روحانی معروف پاکستانی مجبور به عذرخواهی از مردم شد

به گزارش الأمه:

مولانا طاریق جمیل مبلغ و معروف ترین روحانی اهل سنت که در پایان برنامه تلویزیونی که عمران خان نخست وزیر پاکستان با خبرنگاران معروف این کشور برای جمع آوری کمک مردمی برای مبارزه با کرونا گذاشته بود در جملات کوتاهی هنگام دعا گفته بود که ( خدایا ما را ببخش ما گناهگاریم، ما معصیت کاریم، ما بی‌حیائیم، ما درغگو هستیم و از فرمان شما سرپیچی کردیم، تنها تویی که می توانی ما را از این بلا نجات بدهی و ما بدون یاری تو حتی قدرت بلند شدن از این صندلی را هم نداریم) و این سخنان مولوی طارق جمیل باعث شد بعضی از کاربران فضای مجازی، مجری های معروف تلویزیون و سیاستمداران مخالف عمران خان به کلمه بی‌حیا هستیم و درغگو هسیتم اعتراض کردند.

معترضان گفتند که مولوی طارق جمیل با استفاده از کلمه درغگو و بی‌حیا هستیم به تمام مردم پاکستان توهین کرده است او باید از مردم عذرخواهی کنند.

پس از اعتراض به این جملات دعائی مولوی طارق جمیل؛ وی با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: اگر کسی از سخنان بنده ناراحت شدن عذرخواهی می‌کنم و لفظ بی‌حیا و درغگو را برای این استفاده کرده بودم که مردم متوجه اشتباهات خود شوند و آنها را نسبت به این ویرویس خطرناک آگاه کنم و منظور بنده هیچ نهاد خاص یا فرد واحدی نبوده است و از خداوند می خواهم به برکت کسانی که بی‌گناه هستند و درغگو نیستند ما را از این ویرویس خطرناک نجات دهد.

وی افزود: در جملات دعائی بنده که گفته شد "ما گناهگاریم و درغگو هستیم" منظور ما همه ی مردم نبودند، بلکه عده ای از مردم هستند و همه هم مثل هم نیستند و کسانی کیه راستگو هستند و از صحبت بنده ناراحت شدند از آنها عذرخواهی میکنم.

 

منبع: حوزه نیوز