۱۳۹۷/۰۲/۰۱
۱۲:۵۲ ب٫ظ

"بشار اسد " رئيس جمهوري سوريه در ديدار با وزير خارجه امارات متحده عربي پيام شيخ خليفه بن زايد آل نهيان مبني بر حمايت همه جانبه ابوظبي از ملت و دولت سوريه را دريافت كرد.

پیام رئیس امارات تقدیم “اسد “‌ شد

رسانه‌هاي سوريه از كشته شدن 9 نفر از نيروهاي امنيتي در مناطق "المعضميه " و "حمص " به ضرب گلوله‌ افراد مسلح ناشناس خبر دادند و پيكرهاي هفت تن از قربانيان حوادث اخير روز گذشته در شهر "درعا " تشييع شدند. پيكرهاي كشته شدگان دمشق و حمص نيز تشييع شدند.

از طرفي "بشار اسد " رئيس جمهوري سوريه در ديدار با وزير خارجه امارات متحده عربي پيام شيخ خليفه بن زايد آل نهيان مبني بر حمايت همه جانبه ابوظبي از ملت و دولت سوريه را دريافت كرد.

شماري از حقوقدانان و شخصيت‌هاي مذهبي سوريه نيز با اشاره به حوادث اخير در اين كشور تاكيد كردند كه آزادي بيان و ديدگاه نبايد با توهين و مزاحمت براي ديگران اشتباه گرفته شود؛ بلكه در وهله نخست بايستي همه مطالبات بر اساس احترام به قانون مطرح شوند.

روز گذشته نير سوريه شاهد تظاهراتي پراكنده در چندين شهر از جمله "درعا " بود ، كه هواداران بشار اسد رئيس جمهوري اين كشور نيز تجمعاتي در حمايت از وي برگزار كردند.

حدود 300 تن از مردم سوريه روز گذشته با تجمع در مقابل دفتر شبكه الجزيره در دمشق نسبت به پوشش جهت دار اين شبكه از حوادث جاري اين كشور اعتراض كردند و تاكيد كردند كه الجزيره روند حرفه‌اي را از دست داده و بايستي از ملت سوريه عذرخواهي كند.

 

زمان انتشار : 1390-02-05