۱۳۹۷/۰۲/۳۰
۴:۴۵ ب٫ظ

يك مقام مسئول در استان سيناء مصر اعلام كرد كه دومين انفجار خط لوله انتقال گاز به رژيم صهيونيستي تلفات جاني در نداشته است.

انفجار خط لوله گازمصر-اسرائیل تلفات جانی نداشت

استانداري شمال سيناء در مصر با اشاره به انفجاري كه امروز در خط لوله انتقال گاز به رژيم صهيونيستي روي داد، اعلام كرد كه اين حادثه تلفات جاني در پي نداشته است.

بنا بر اعلام «عبدالوهاب مبروك» استاندار سيناء، اين انفجار در نقطه تجميع گاز در منطقه «السبيل» در جنوب شهر العريش روي داد و اقدامي تخريبي بود.

شبكه الجزيره صبح امروز اعلام كرد كه انفجاري در بندر العريش و در نزديكي ايستگاه انتقال گاز در نزديكي شهر العريش به وقوع پيوسته است.

الجزيره با اشاره به اينكه از اين ايستگاه گاز به رژيم صهيونستي و اردن صادر مي‌شده اعلام كرد كه تاكنون گزارشي درباره هويت افراد بمب‌گذار گزارش نشده است.

"سمير عمر " خبرنگار الجزيره در قاهره گزارش كرد كه اين انفجار در ساعات اوليه صبح به وقوع پيوسته است و از اين ايستگاه، گاز به صحراي سينا و از آنجا به رژيم صهيونستي فرستاه مي‌شده است.

بنا بر اين گزارش، شعله‌هاي آتش تا 10 متر ارتفاع داشته و همچنان تلاش براي اطفاء اين آتش ادامه دارد و وزارت نفت و انرژي خط لوله انتقال به اردن و رژيم صهيونستي را بسته است.

در ماه فوريه نيز همزمان با اوج‌گيري انقلاب مردم در مصر خط لوله انتقال گاز به رژيم صهيونستي منفجر شد و روند فروش گاز مصر به اين رژيم متوقف شد.

 

زمان انتشار : 1390-01-01