۱۳۹۷/۰۲/۰۶
۶:۰۵ ب٫ظ

نيروهاي امنيتي اردن شب گذشته با يورش به منازل برخي انقلابيون اين كشور، به تخريب وسايل منزل و هتك حرمت ساكنان آن پرداختند.

یورش نیروهای امنیتی اردن به منازل انقلابیون این کشور

ساعت 2 بامداد امروز، نيروهاي امنيتي با يورش به منازل برخي انقلابيون اين كشور و شكستن درب منازل، تخريب وسايل داخلي و تهديد ساكنان با اسلحه، باعث به وجود آمدن ترس شديدي در ميان اين خانواده‌ها شدند.

بر اساس اعلام "طاهر نصار " وكيل اين انقلابيون، خانواده‌هاي انقلابيوني كه منازلشان مورد حمله نيروهاي امنيتي قرار گرفته بود، بلافاصله پس از اين حادثه و جهت تنظيم شكايت به پليس مراجعه كردند ولي نيروهاي پليس اردن با عدم پذيرش اين شكايت اعلام كردند كه موضوع مورد نظر از حيطه اختيارات پليس خارج است و به دستگاه امنيتي مربوط مي‏شود.

"نصار " در همين رابطه گفت: اقدام نيروهاي امنيتي كاملا غير قانوني است؛ زيرا آنان بدون داشتن حكم قضايي و با توسل به زور وارد منازل اين افراد شده‌اند.

وي تصريح كرد: بنده در ابتدا به دادستان كل كشور شكايت خواهم كرد و در صورت عدم پاسخگويي، اين موضوع را جهت پيگيري به تمامي مجامع حقوق بشر و موسسات حقوقي انتقال خواهم داد.

درپي افزايش اعتراضات مردمي در اردن، نيروهاي امنيتي اين كشور موجي از سركوب انقلابيون را به راه انداخته‌اند و تا كنون بيش از 200 تن از انقلابيون اين كشور را دستگير كرده‌اند.

 

زمان انتشار : 1390-02-06