۱۳۹۹/۰۳/۰۷
۳:۳۹ ب٫ظ

آستان قدس عباسی به منظور تقدیر از مقام شهدا و قدردانی از خانواده‌های آن‎ها، مجتمع مسکونی الوفا را با مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث کرد و در اختیار خانواده شهدا قرار داد.

آستان قدس عباسی، خانواده‌های شهدای حشدالشعبی را خانه‌دار کرد +فیلم و عکس

به گزارش الأمه:

آستان قدس عباسی به منظور قدردانی از خانواده‌های شهدا، اقدام به احداث ساختمانی مسکونی کرد و روز گذشته این ساختمان با عنوان «مجتمع الوفاء ۱» با حضور متولیان حرم حضرت عباس (ع) در کربلا افتتاح شد.

 

مراسم افتتاح مجتمع الوفاء ۱

در این مجتمع که در زمینی به مساحتی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است، هشت واحد مسکونی به مساحت ۲۰۰ مترمربع ساخته و در اختیار خانواده‌های شهدا قرار داده شد.

در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی الوفاء ۱، عکس‌های شهدای حشدالشعبی که برای دفاع از کشورشان فداکار کرده و از تملقات دنیوی گذشتند، قرار داده شده بود و متولیان حرم حضرت عباس (ع) با نثار فاتحه‌ای این مجتمع را افتتاح کردند. همچنین کلیدهای این واحدهای مسکونی در این مراسم به خانواده شهدا تحویل داده شد.

به گزارش فارس، عتبه عباسیه (ع) در زمان شیوع کرونا نیز هر هفته بسته‌های معیشتی برای خانواده شهدا تهیه و به آن‌ها تحویل می‌داد. البته روند خدمت‌رسانی به نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

منبع: فارس