۱۳۹۷/۰۱/۲۷
۱۰:۳۷ ب٫ظ

ائتلاف 14فوريه تاكيد كرد، اين شورا با كسب بيشترين توافق، نماينده قانوني همه طيف‌هاي مردمي است و نهادي صرفا سني يا شيعي نيست بلكه كاملا ملي است و همه افراد ملت با هر گرايش و خواسته‌‌اي را شامل خواهد شد تا ميهني را بسازند كه در آن مردم در كسب حقوق برابر باشند و با عزت و شرافت در و

انقلابیون بحرین شورای ملی انتقالی تشکیل دادند

جنبش انقلاب 14فوريه بحرين در بيانيه‌اي از تاسيس شوراي ملي انتقالي انقلابيون اين كشور با هدف نجات مردم از اقدامات خونبار و فرقه‌گري رژيم آل خليفه خبر داد.

به نقل از پايگاه خبري "الجزيره "، ائتلاف جوانان 14 فوريه در بيانيه‌اي از تاسيس شوراي انتقالي براي نجات مردم بحرين خبر داد و گفت: اين شورا به دنبال اقدامات خونبار و فرقه‌گري رژيم و بس از رايزني با طرف‌هاي انقلابي و چهره‌هاي معارض در داخل و خارج از بحرين و با كمك كارشناسان حقوق بين‌الملل تشكيل شد.

ائتلاف 14فوريه تاكيد كرد، اين شورا با كسب بيشترين توافق، نماينده قانوني همه طيف‌هاي مردمي است و نهادي صرفا سني يا شيعي نيست بلكه كاملا ملي است و همه افراد ملت با هر گرايش و خواسته‌‌اي را شامل خواهد شد تا ميهني را بسازند كه در آن مردم در كسب حقوق برابر باشند و با عزت و شرافت در وطن خود زندگي كنند.

از سوي ديگر نيروهاي امنيتي بحرين به همراه نظاميان آل سعود طي دو روز گذشته با جستجوي خانه به خانه شماري از شركت كنندگان در تظاهرات اين كشور از جمله خبرنگاران را دستگير كردند.

اين در حالي است كه بر اساس اخبار رسيده از زمان شروع انقلاب مردم بحرين نزديك به يكهزار نفر از جمله بيش از 30 زن در بازداشت مقامات بحريني به سر مي‌برند.

نيروهاي امنيتي بحرين همچنين با حمله به دو مدرسه ابتدايي و راهنمايي دخترانه چند معلم و دانش‌آموز را كه در جريان تظاهرات شعارهاي ضددولتي سر داده بودند بازداشت كردند.

ديروز جمعه نيز همزمان با آغاز تظاهرات "جمعه قرآن " مردم بحرين در شهرهاي مختلف، پليس ضد شورش به تظاهرات مسالمت‌آميز مردم اين كشور حمله‌ور شد.

رژيم آل‌خليفه طي روزهاي گذشته حمله به مساجد و حسينيه‌ها و تخريب اين اماكن مقدس و قرآن‌سوزي را در دستور كار خود قرار داده است.

نيروهاي اين رژيم تا كنون 28مسجد و 50 حسينيه را تخريب كرده‌اند.

 

زمان انتشار : 1390-02-03