۱۳۹۹/۰۳/۰۱
۲:۵۵ ق٫ظ

احمد بابایی از شاعران کشورمان با پیوستن به پویش «فلسطین آزاد» از دیگر شاعران هم درخواست کرد به هر طریقی که می‌توانند به این پویش ملحق شوند؛ چرا که بحث فلسطین و آزادی آن، فراموش‌شدنی نیست.

بابایی: آزادی فلسطین فراموش‌شدنی نیست/ دود از جگر یهود بر خواهد خاست +فیلم

به گزارش الأمه:

پویش «فلسطین آزاد» به منظور پاسداشت سال‌ها مبارزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگ رژیم صهیونیستی غاصب به همت جمعی از شاعران و نویسندگان راه‌اندازی شده است.

شاعران و نویسندگان می‌توانند تا جمعه ۲ خرداد‌ماه (روز قدس) اشعار و متون ادبی خود را با درج هشتگ #فلسطین_آزاد در صفحه‌های اینستاگرام خود منتشر کرده و در این پویش شرکت کنند.

در ادامه فیلم شعرخوانی احمد بابایی برای فلسطین منتشر می‌شود؛

 

بر اساس این گزارش، احمد بابایی پس از شعرخوانی اظهار داشت: باید یادی از حاج قاسم عزیز کنیم که از این پس در روز قدس او که نماد مقاومت است فراموش نخواهد شد.

این شاعر افزود: بحث فلسطین و آزادی آن فراموش شدنی نیست، خصوصا برای بچه هیاتی‌ها و مومنین به خدا و رسول خدا (ص) و خاندان او، همین جا از همه دوستان شاعر دعوت می‌کنم که به هر طریق به پویش #فلسطین‌ ـ‌ آزاد بپیوندند.

او این رباعی را خواند:

لب تشنه به‌شوق رود بر خواهد خاست
از کاخ سقیفه، دود بر خواهد خاست

از شعله‌ تیغ یمنی‌ها، یک روز
دود از جگر یهود بر خواهد خاست

گفتنی است، هدف از تشکیل این پویش، ترمیم زخم‌ قلب‌های آزادگان جهان و تلاش برای رهایی قدس شریف از چنگ رژیم صهیونیستی غاصب عنوان شده است.

این پویش از سوی هنرمندان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مؤسسه سپهر سوره هنر راه‌اندازی شده و حمایت می‌شود.

 

منبع: فارس