۱۳۹۸/۰۴/۱۰
۱۲:۵۲ ب٫ظ

یک بازیگر معروف زن هندی اعلام کرد که به خاطر اعتقادات اسلامی خود و ضرورت توجه به دستورات خداوند از شغل بازیگری در بالیوود کناره‌گیری می‌کند.

بازیگر مشهور هندی اعلام کرد؛

ترک بالیوود به خاطر اعتقادات اسلامی

به گزارش الأمه:

«زایرا وسیم» بازیگر هندی که تا کنون چندین جایزه بازیگری در هند دریافت کرده است با انتشار پستی در صفحه فیس‌بوک، کناره گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

وی که اصالتا کشمیری است در صفحه شخصی خود نوشت: ۵ سال قبل تصمیمی گرفتم که زندگیم را برای همیشه دگرگون کرد. وقتی پا به بالیوود گذاشتم، درهای محبوبیت به رویم باز شد. اما با توجه به تصوری که از موفقیت و شکست داشتم، این چیزی نبود که می‌خواستم.وی افزود: اکنون که ۵ سال از آن زمان می‌گذرد می‌خواهم اعتراف کنم که حقیقتا از این هویت تازه خود که به واسطه کارم به وجود آمده راضی نیستم.

بازیگری برای من مقدار زیادی عشق، حمایت و تشویق به همراه آورد اما در عین حال مرا به مسیر گمراهی کشاند. زیرا به آهستگی من را از ایمان دور می‌کرد.

این بازیگر هندی در ادامه نوشت: من تصمیم گرفتم تنها بر لطف خداوند تکیه کنم و اکنون دریافتم درباره پایه‌های اولیه دین خود اطلاعات کمی دارم. قرآن و پیامبر خدا (ص) عامل اصلی در تصمیم من بود و باعث شد رویکرد من به زندگی و معنای آن تغییر یابد.وی از مردم خواست به قیمت ناخشنودی خداوند و تخطی از دستورات او در پی الگوهای به ظاهر موفق نباشند.

زایرا وسیم با اشاره به سختی مسیر دینداری به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرده که فرمودند زمانی خواهد آمد که حفظ دین مانند نگهداشتن ذغال گداخته در دست خواهد بود.

 منبع: ایکنا