۱۳۹۷/۰۲/۰۶
۶:۵۳ ب٫ظ

جوانان انقلابي بحرين در تقدير از استعفاي مدير شبكه الجزيره قطر در لبنان در اعتراض به دوگانگي سياست‌هاي اين شبكه عليه انقلاب بحرين، در شبكه اينترنتي فيس‌بوك از وي تقدير و تشكر كردند.

تشکر مردم بحرین از «بن‌جدّو» برای استعفای او در حمایت از انقلابیون

مردم بحرين و جوانان انقلابي اين كشور از «غسان بن جدو» مدير مستعفي دفتر شبكه تلويزيوني الجزيره قطر تقدير و تشكر كردند.

جوانان انقلابي بحرين با ايجاد صفحه‌اي براي تشكر از بن جدو، اعلام كردند كه از استعفاي او در اعتراض به دوگانگي سياست‌هاي شبكه خبري الجزيره و موضع او در حمايت از انقلاب بحرين، تشكر مي‌كنند.

مدير شبكه تلويزيوني الجزيره قطر در لبنان 23 آوريل (3 ارديبهشت) با ارائه استعفاي كتبي خود به مديران اين شبكه به سياست دوگانه الجزيره در قبال انقلاب‌هاي مردمي منطقه و خروج اين شبكه از روند حرفه‌اي اعتراض كرد.

بن جدو اعلام كرد كه مهم‌ترين علت اين اقدام وي، اين است كه «الجزيره رؤياي كامل حرفه‌اي‌گري و واقع‏گرايي خود را از دست داد و اين روند در پست‌ترين حال خود قرار دارد زيرا الجزيره امروز به عنوان يك رسانه، به اتاق عملياتي با هدف تحريك تبديل شده است».

استعفاي وي در زماني اعلام شد كه بسياري از كارشناسان و مردم بحرين از عملكرد گزينشي الجزيره در قبال انقلاب‌هاي منطقه انتقاد و اعلام كردند كه الجزيره حوادث بحرين را به دليل جانبداري از سياست‌هاي عربستان سعودي و آمريكا، پوشش نمي‌دهد.

به گفته برخي كارشناسان استعفاي بن جدو، ضربه سختي بر اعتبار شبكه الجزيره زد كه در ماه‌هاي اخير با پوشش تحولات منطقه جايگاه مهمي نزد مردم منطقه پيدا كرده بود.

 

زمان انتشار : 1390-02-06