۱۳۹۸/۱۲/۰۶
۱۱:۱۴ ق٫ظ

همزمان با ایام ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ولادت امام محمد باقر(ع)، جمعیت امام منتظر لبنان در جوار حرم حضرت سیده خوله در بعلبک لبنان مراسمی فرهنگی برگزار کرد.

با حضور نماینده مقام معظم رهبری در سوریه؛

جشن میلاد امام محمد باقر(ع) در بعلبک لبنان برگزار شد

به گزارش الأمه:

همزمان با ایام ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ولادت امام محمد باقر(ع)، جمعیت امام منتظر لبنان در جوار حرم حضرت سیده خوله در بعلبک لبنان مراسمی فرهنگی برگزار کرد که طی این مراسم علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه، عده ای از علما، سیاسیون نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در سخنان خود در این مراسم ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، احیای توحید و ارزش های اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: انقلاب بزرگ ایران به رهبری آن مرد عظیم یعنی حضرت امام خمینی ره که هم عالم، فقیه، عابد و زاهد بود توانست انقلاب ولایت را به پیروزی برساند و این انقلاب ارزش های واقعی اسلام ناب، توحید و معارف اسلام را با دست مبارک خود سامان داد.وی با اشاره به شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی ایشان را دارای روحیه ای قوی در حفظ ارزش های اسلامی عنوان کرد که عاشق اهل بیت علیهم السلام بود و همچنین دلش برای مردم لبنان می تپید.

 

منبع: حوزه نیوز