۱۳۹۸/۰۳/۰۵
۱۲:۱۹ ب٫ظ

همزمان با ایام ضربت خوردن و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) در شبهای قدر سیل خروشان جمعیت به سمت حرم های مطهر اهل بیت سرازیر شدند.

حرم های اهل بیت سیاه پوش عزای امیرالمومنین(ع) در شبهای قدر

به گزارش الأمه:

همزمان با ایام ضربت خوردن و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) در شبهای قدر سیل خروشان جمعیت به سمت حرم های مطهر اهل بیت سرازیر شدند.

 

سیل خروشان جمعیت در حرم امیرالمومنین (ع) حضور یافت + تصاویر

همزمان با ایام ضربت خوردن و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) سیل خروشان جمعیت به سمت حرم مطهر آن حضرت سرازیر شد.

زائران با حضور پر شور در جوار حرم مطهر علوی این مصیبت عظمی را به حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) تسلیت گفتند.



حرم امام حسین(ع) سیاهپوش شهادت مولای متقیان +تصاویر 

خادمان آستان مقدس حسینی در شب ضربت خوردن حضرت حیدر کرار علی مرتضی (علیه السلام) صحن های حرم امام حسین (ع) را سیاهپوش کرده و تدابیر لازم را برای استقبال از عزاداران و روزه داران اندیشیده اند.




مراسم اولین شب احیا در حرم حضرت عباس (ع) برگزار شد +تصاویر 

در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که هم شب ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و شب پُر فضیلت قدر است، زائران زیادی با تشرف به زیارت حرم حضرت ابا الفضل العباس (ع) در این مراسم معنوی شرکت کردند.

آستان مقدس عباسی در این شب ها علاوه بر برگزاری سخنرانی دینی، مراسم عزاداری و سینه زنی به مناسبت شهادت مولای متقیان علی (ع) برگزار می کند.

حرم امامین عسکریین (ع) در عزای امیرالمؤمنین(ع) سیاهپوش شد+ تصاویر 

 آستان مقدس عسکری(ع) به مناسبت شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی مرتضی (علیه السلام) صحن های حرم مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام) را سیاهپوش کرد.

آستان مقدس عسکری(ع) از برپایی مراسم عزاداری، تشییع نمادین و آمادگی برای استقبال از هیئت های عزاداری خبر داد.



مراسم شب قدر در حرم امامین کاظمین (ع) با حضور خیل زائران+ تصاویر 

در اولین شب از شب های قدر که با شب ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین علی (ع) مصادف است، زائران با حضور در جوار حرم امامین کاظمین (علیهما السلام) مراسم احیا برگزار کردند.

در این مراسم شیخ حبیب الکاظمی به فضیلت شب های قدر و جایگاه آن در نزد خداوند متعال پرداخت و گفت: طلب علم از برترین اعمال این شب است و انسان باید در این شب به سمت اصلاح  نفس روی بیاورد.



منبع: حوزه نیوز