۱۳۹۸/۰۳/۰۷
۱۱:۴۰ ق٫ظ

خطوط هواپیمایی "گارودا ایندونزیا" در اندونزی به مناسبت ۱۰ روزه پایان رمضان اقدام به دادن خدمات ویژه قرآنی به مسافران مسلمان می کند.

خطوط هواپیمایی اندونزی در رمضان به مسافران قرآن می‌دهد

به گزارش الأمه:

 خطوط هواپیمایی "گارودا ایندونزیا" در اندونزی به مناسبت ده روزه پایانی ماه مبارک رمضان، به عنوان بخشی از خدمات ویژه پروازی اقدام به توزیع نسخ قرآن مجید در میان مسافران کرده است.

احسان روسان معاون مدیر شرکتی "گارودا ایندونزیا" در بیانیه ای رسمی گفت: ما دوست داریم آرامش و راحتی را برای مسافران مسلمان در 10 روزه پایانی ایام رمضان فراهم سازیم.

روسان افزود که هدف این برنامه تسهیل سفرهای مسلمانان در ایام رمضان بوده و گفت: مسافران می توانند از خدمه پرواز درخواست قران بکنند و هنگامی که به مقصدشان رسیدند آن را تحویل دهند. ما همچنین یک نسخه صوتی از قرآن مجید را ارائه داده ایم و مسافران می توانند آن را در فهرست صوتی پرواز پیدا کنند. به گفته وی این قرآن صوتی در منوی «جهان اسلام» ذخیره شده است.

این اولین باری نیست که یک خطوط هوایی اقدام به ایجاد تسهیلاتی ویژه برای مسلمانان می کند. در ژانویه 2019 نیز خطوط هوایی بین المللی پاکستان تصمیم گرفت به جای پخش موسیقی با صلوات ویژه برای حضرت محمد (ص) از مسافران پرواز استقبال به عمل بیاورد. خطوط هوایی مالزیایی نیز در فوریه 2019 نخستین پرواز مخصوص زائران حج عمره را برای کشورهای جنوب شرق آسیا ارائه داد.

منبع: حوزه نیوز