۱۳۹۷/۰۲/۰۳
۴:۰۵ ب٫ظ

هیاتم: من از پیروزی و به قدرت رسیدن اسلام‌گرایان ترسی ندارم. تا زمانی که دولتمردان از خدا بترسند، دلیلی برای نگرانی و واهمه از پیروزی این احزاب در خود احساس نمی‌کنم و اساسا چرا باید از دولتی که توسط اسلام‌گرایان اداره می‌شود بترسم؟

دلیلی برای نگرانی از قدرت اسلام‌گرایان وجود ندارد

اگر چه چند وقتی از اعلام نتایج پارلمان مصر و مشخص شدن پیروزی احزاب اسلام‌گرا در این کشور می‌گذرد اما شخصیت‌ها و هنرمندان مصری در مصاحبه‌های خود احساساتشان را در این خصوص بیان می‌کنند.

در هیمن راستا به نقل از سایت خبری الشروق هیاتم بازیگر مصری در زمینه پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات این کشور گفت: من از پیروزی و به قدرت رسیدن اسلام‌گرایان ترسی ندارم. وی در ادامه افزود: تا زمانی که دولتمردان از خدا بترسند، دلیلی برای نگرانی و واهمه از پیروزی این احزاب در خود احساس نمی‌کنم و اساسا چرا باید از دولتی که توسط اسلام‌گرایان اداره می‌شود بترسم؟

این بازیگر مصری همچنین نام نامزدی را که در انتخابات به آن رای داده بود فاش نکر و در این زمنیه گفت: این یک موضوع شخصی است و نباید بیان شود.

سایت الشروق همچنین به برنامه‌های هنری هیاتم اشاره داشت و در این زمینه نوشت: در ماه مبارک رمضان دو کار تلویزیونی از هیاتم پخش خواهد شد. «شناختن دریا» کاری از نورالشریف و «پسر مرگ» از خالد النبوی این دو مجموعه خواهند بود.   

هیاتم خود با توضیح درمورد نقشی که در مجموعه «پسر مرگ» برعهده دارد توضیح داد: نقش من در این مجموعه تلویزیونی با تمام بازی‌هایی که پیش از این برعهده داشتم، متفاوت است. در این سریال من نقش زن اصیل و مبارزی را ایفا می کنم که تمام سعی و تلاشش تربیت درست فرزندان یتیمش می‌باشد. این زن پس از مرگ همسرش می‌کوشد تا از راه حلال نیازمندی‌های خانواده خود را برآورده کند. در این مسیر او مجبور می‌شود با مینی‌بوس همسر متوفی خود مشغول به کار شود. اما از آن جا که تنها زن راننده است و این حرفه کاری مردانه می‌باشد با دیگر رانندگان  دچار اصطحکاک می‌شود. سریال نیز راوی تلاش‌های این زن برای چیره شدن بر موقعیت مذکور و یافتن راهی است که بتواند با اثبات حق خود این حرفه را که تنها منبع درآمد وی بشمار می‌آید، حفظ کند.

دالیا ابراهیم، علا غانم، آیتن عامر، نشوی مصطفی، احمد خلیل، هایدی کرم، غاده ابراهیم و فریده سیف النصر نقش‌‌آفرینان این مجموعه هستند و مجدی صابر نویسندگی آن را برعهده داشته است. 

 

زمان انتشار : 1391-03-08