۱۳۹۷/۰۲/۰۴
۱۰:۲۰ ق٫ظ

سروري همچنين اين مقوله را رسميت دادن به بحث تجاوز و تاييد آن توسط سازمان ملل ارزيابي كرد و افزود: مردم فلسطين آواره شده‌اند و از حقوق خود نيز نمي‌توانند استفاده كنند و امروز نيز شاهديم كه آمريكايي‌ها با جنگ زرگري بدنبال آن هستند كه فلسطيني‌ها به حداقل‌ها تن دهند و اسرائيل نجات ي

سروری با اشاره به طرح تشکیل دولت فلسطینی: طرح محمود عباس، در جهت اهداف رژیم صهیونیستی است

يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، طرح تشكيل دولت موقت فلسطيني كه قرار است به سازمان ملل ارايه شود را در جهت اهداف رژيم صهيونيستي برشمرد.

پرويز سروري، نماينده تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره طرح محمود عباس در مورد تشكيل دولت فلسطيني كه قرار است به سازمان ملل متحد ارجاع شود و آمريكايي‌ها نيز با آن مخالفت كرده‌اند، تصريح كرد: اين اقدام در جهت منافع صهيونيست‌هاست، ضمن اينكه دولت قانوني دولت اسماعيل هنيه است و محمود عباس به صورت قانوني رييس‌جمهور باقيمانده و مشروعيت لازم را ندارد.

وي با يادآوري اين نكته كه اين طرح هيچ توجهي به موضوع آوارگان فلسطيني نكرده است، افزود: اين طرح در راستاي آرزوي ديرينه اسرائيلي‌هاست كه مي‌خواهند مسئله آوارگان فلسطيني را پاك كنند.

به گفته اين نماينده مجلس شوراي اسلامي، صهيونيست‌ها قصد دارند با دادن يك امتياز كوچك امنيت خود را برقرار كنند و به اعتراضات پاسخ دهند.

سروري همچنين اين مقوله را رسميت دادن به بحث تجاوز و تاييد آن توسط سازمان ملل ارزيابي كرد و افزود: مردم فلسطين آواره شده‌اند و از حقوق خود نيز نمي‌توانند استفاده كنند و امروز نيز شاهديم كه آمريكايي‌ها با جنگ زرگري بدنبال آن هستند كه فلسطيني‌ها به حداقل‌ها تن دهند و اسرائيل نجات يابد.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، همچنين با بيان اينكه اگر فرض كنيم اين اقدام از سوي آمريكا به صورت واقعي صورت مي‌گيرد، باز هم به ضرر فلسطينيان است، افزود: در اين صورت بايد به محمود عباس گفت كه چقدر ذليل شده‌اي كه پس از سال‌ها سازش آمريكايي‌ها حاضر به دادن منافع حداقلي شما نيز نيستند.

وي با تاكيد بر تبديل رويكرد مذاكره به رويكرد مبارزه، خاطر نشان كرد: منافع ملت فلسطين از لوله‌هاي مسلسل مي‌گذرد و بايد مقاومت كرد و طرح‌هاي سازشكارانه پاسخگو نيست.

 

زمان انتشار : 1390-02-05