۱۳۹۷/۰۱/۲۵
۶:۳۸ ب٫ظ

صبوري افزود: اين گروه 6 نفره كه از سوم تا 13 ارديبهشت ماه جاري به ايران سفر مي‌كنند، در روز نخست ورودشان به تهران از جاذبه‌هاي اين شهر از جمله موزه جواهرات، موزه ايران باستان، كاخ موزه سعدآباد، بازار تاريخي تهران و همچنين از منزل بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)

سفر هیئت رسانه‌ای عمان به ایران

مسئول امور فرهنگي سفارت ايران در مسقط از سفر هيئتي از خبرنگاران و نمايندگان رسانه‌هاي عماني به كشورمان خبر داد.

حامد صبوري مسئول امور فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در عمان در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، با اعلام اين خبر گفت: گروهي از خبرنگاران و نمايندگان رسانه‌هاي پر تيراژ و مهم كشور عمان با پيگيري و هماهنگي سفارت ايران در مسقط و به دعوت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، به منظور بازديد از جاذبه‌هاي گردشگري، آداب و رسوم و دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به كشورمان سفر مي‌كنند.

صبوري افزود: اين گروه 6 نفره كه از سوم تا 13 ارديبهشت ماه جاري به ايران سفر مي‌كنند، در روز نخست ورودشان به تهران از جاذبه‌هاي اين شهر از جمله موزه جواهرات، موزه ايران باستان، كاخ موزه سعدآباد، بازار تاريخي تهران و همچنين از منزل بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) بازديد خواهند كرد.

وي همچنين به سفر اين گروه به استان‌ اصفهان، شهر مقدس مشهد و شهرستان رامسر اشاره كرد.

مسئول امور فرهنگي سفارت ايران در مسقط اضافه كرد: اين هيئت ضمن ديدار با رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، با بازديد از مجلس شوراي اسلامي با رئيس كميسيون فرهنگي مجلس و معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ديدار و گفت‌وگو مي‌كنند.

صبوري يكي از اهداف اصلي اين سفر را استفاده از پتانسيل خبرنگاران و رسانه‌هاي داخلي عمان جهت معرفي هر چه بيشتر و بهتر آداب، فرهنگ، تمدن و ظرفيت‌هاي گردشگري، مذهبي، تاريخي، علمي و ... كشور به ديگر ملت‌هاي جهان به ويژه ملت كشور دوست عمان عنوان كرد.

 

زمان انتشار : 1390-02-01