۱۳۹۸/۰۱/۲۴
۴:۳۱ ب٫ظ

دبیرستان المهدی (عج) لبنان در ابراز همدردی با سیل زدگان ایرانی تجمعی با عنوان "سیل محبت" برگزار کردند.در تاکید بر همکاری و همبستگی میان ملت فلسطین و ایران به ویژه در سایه حادثه جاری شدن سیل در نوار غزه فعالیتی با عنوان عشقو همبستگی با ملت ایران برگزار شد.

“سیل محبت” فلسطین و لبنان

به گزارش الأمه:

دانش آموزان لبنانی با سیل زدگان ایران ابراز همبستگی کردند

دبیرستان المهدی (عج) در ابراز همدردی با سیل زدگان ایرانی و محاصره اقتصادی و انسانی این کشور که با سکوت بین المللی و نبود کمک ها انجام می گیرد، تجمعی با عنوان "سیل محبت" برگزار کردند.

این تجمع در مقابل دبیرستان المهدی (عج) _ الحدث برگزار شد که بیش از 500 دانش آموز در آن مشارکت داشتند و فعالیت های اجتماعی و شعار هایی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران سر داده شد.



مردم غزه با سیل زدگان ایران ابراز همدردی کردند

در تاکید بر همکاری و همبستگی میان ملت فلسطین و ایران به ویژه در سایه حادثه جاری شدن سیل در تعدادی از استان های ایران و همچنین در جهت تقویت محبت و همدردی با ملت ایران که در برابر تحریم های آمریکا مقاومت می کند، "کمپین امداد رسانی اهل وفا" در نوار غزه فعالیتی با عنوان عشق و همبستگی با ملت ایران با مشارکت فعالان، سیاستمداران و اهالی رسانه فلسطین برگزار کرد.

در این تجمع حاضران با ملت ایران ابراز همبستگی کردند و سپس کودکان با همسالان خود در مناطق سیل زده ایران، اسباب بازی های خود را تقدیم کودکان ایرانی کردند.

یکی از این کودکان هنگام تقدیم هدیه به کودکان ایرانی گفت: سیل همه چیز را از شما گرفت و این هدیه من به کودکی است که اسباب بازی اش را از دست داده است.



منبع: حوزه نیوز