۱۳۹۸/۰۴/۳۰
۱۰:۳۴ ق٫ظ

مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی از ضبط پنج دوره تلاوت مرتل کل قرآن کریم با صدای پنج تن از قاریان ممتاز خبر داد.

ضبط پنج دوره تلاوت با صدای قاریان ممتاز در دبی

به گزارش الأمه:

قرار است ختم قرآن‌های ضبط شده از طریق سایت اینترنتی مؤسسه و صفحات آن در شبکه‌های اجتماعی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و بشردوستانه، طی مراسمی در مقر مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن دبی در منطقه «ممزر» در امارات ضمن تشکر از قاریان ممتازی که در ضبط این پنج دوره ختم قرآن مشارکت داشته‌اند، گفت: این مؤسسه پیش از این، دو دوره ترتیل قرآن با صوت مرحوم شیخ احمد کراسی(از قاریان سوری) و شیخ خلیفه الطنیجی(از قاریان اماراتی و داوران مسابقات بین‌المللی قرآن) ضبط کرده ‌بود و امروز نیز از سه دوره جدید با صدای شیخ اسامه صافی، شیخ عبدالله سبعاوی و شیخ ولید المرزوقی رونمایی کرده است.

وی افزود: بدین ترتیب تاکنون پنج دوره ختم مرتل قرآن کریم تهیه شده ‌است که از طریق سایت مؤسسه و شبکه‌های اجتماعی در دسترس عموم خواهد بود.

بوملحه در پایان گفت: مؤسسه جایزه دبی در روزهای آینده برای پخش تلاوت‌های ضبط‌ شده در برنامه‌های شبکه‌های رادیویی و ماهواره‌ای با این شبکه‌ها همکاری خواهد کرد. این دوره‌های ترتیل قرآن در قالب لوح‌های فشرده در مراکز حفظ قرآن کریم و مؤسسات قرآنی توزیع خواهد شد.

 

منبع: ایکنا