۱۳۹۷/۰۳/۱۹
۵:۰۰ ب٫ظ

او در توجیه این همکاری گفت که این خواننده اسرائیلی به زبان عربی وشعر خلیجی بسیار علاقه دارد. او آرزو دارد که در شبکه‌های ماهواره‌ای کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور پیدا کند و در آینده نزدیک نیز به قطر و دبی سفر خواهد کرد.

همکاری هنری یک عربستانی با یک خواننده اسرائیلی

یک تهیه کننده عربستانی با یک خواننده زن اسرائیلی در تولید آهنگ کمک می‌کند.

به نقل از سایت خبری المنار، اخیرا یک تهیه کننده عربستانی و یک خواننده اسرائیلی همکاری خود را در زمینه تولید آهنگ عربی آغاز کرده‌اند. در پی انتشار این خبر تهیه کننده عربستانی از طرف گروه‌های دینی به مرگ تهدید شده است. این تهیه کنندکه «احمد وافی» نام دارد، در گفتگو با سی ان ان در باب این همکاری توضیحاتی داد و گفت که من با سیدر زیتون خواننده اسرائیلی در تولید یک آهنگ به زبان عربی و به نام «چشمانت» همکاری کرده‌ام و کار آماده سازی ویدئو کلیپ این آهنگ اخیرا به پایان رسیده است. او در ادامه در توجیه این همکاری گفت که این خواننده اسرائیلی به زبان عربی وشعر خلیجی بسیار علاقه دارد. او آرزو دارد که در شبکه‌های ماهواره‌ای کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور پیدا کند و در آینده نزدیک نیز به قطر و دبی سفر خواهد کرد.

احمد وافی همچنین تظاهر کرد شیوه آشنا شدنش با این خواننده اسرائیلی کاملا تصادفی بوده است و در این زمینه توضیح داد من با سیدر زیتون به طور اتفاقی در فیس بوک آشنا شدم و از صدایش خوشم آمد. وافی در گفته‌هایش اشاره کرد که از اسرائیلی بودن این خواننده آگاه بوده است و با این حال به او پیشنهاد همکاری در این زمینه داده است.

از مطالب عجیب دیگری که سی ان ان در این گزارش آورده بود این است که متن شعرهایی که در شبکه‌های اسرائیل پخش می‌شود توسط یک شاهزاده زن عربستانی نوشته شده است.

احمد وافی ادعای دیگری نیز کرده است و گفته که رابطه او با این خواننده اسرائیلی تنها در محدوده هنر است و ربطی به مسایل سیاسی ندارد و دلیل ایجاد این رابطه علاقه این هنرمند اسرائیلی به زبان عربی خلیجی و خوانندگی به این زبان است. این خواننده تنها از من خواسته که کارگردانی کارهای او را به عهده بگیرم.

وافی درمورد تهدیدات چند وقت اخیر نسبت به او گفت دستگاه همراه خود را خاموش کرده است و دفتر کاری‌اش را نیز بسته است.

 

زمان انتشار : 1391-01-31