۱۳۹۷/۰۵/۱۶
۱۱:۳۴ ق٫ظ

بخش امور دینی آستان مقدس علوی دوره تابستانی امسال خود را که با مشارکت بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز و حضور شخصیت های حوزوی، اجتماعی و دانشگاهی برگزار شد، به پایان برد.

آستان مقدس علوی دوره تابستانی خود را به پایان برد

به گزارش الأمه به نقل از حوزه:

 بخش امور دینی آستان مقدس علوی دوره تابستانی امسال خود را که با مشارکت بیش از 1000 دانش آموز و حضور شخصیت های حوزوی، اجتماعی و دانشگاهی در داخل و خارج آستان مقدس برگزار شد، به پایان برد.

یکی از مسئولین بخش امور دینی گفت: در این دوره نزدیک به 2300 دانشجو و دانش آموز در داخل آستان مقدس علوی و بیرون آستان در 30 مسجد و حسینیه شرکت داشتند.

وی ادامه داد: 35 استاد از حوزه علمیه و اساتید قرآن کریم کنفرانس هایی در خصوص فقه، اعتقادات، اخلاق، قرآن کریم، سیره اهل بیت (علیهم السلام) ارائه دادند.

این مسئول آستان اشاره کرد: در خلال این دوره نزدیک به 1600 دانشجو و دانش آموز به زیارت حرم حضرت امیر المؤمنین (ع) مشرف شده و با آثار تاریخی و باستانی آستان آشنا شدند.

در پایان این دوره اساتید دوره و سه دانشجوی نمونه از هر مسجد و حسینیه مورد تکریم قرار گرفتند که تعداد آن به 105 دانشجو می رسد.

شایان ذکر است که شعبه آموزش و ارشاد دینی همچنان به برنامه تبلیغی خود برای ارتقای سطح فکری، معرفتی و اخلاقی زائرین ادامه می دهد.