۱۳۹۷/۱۲/۱۹
۳:۰۹ ب٫ظ

مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و تلاوت قرآن بانوان اردن با رقابت ۳۵ شرکت‌کننده از کشورهای مختلف جهان آغاز شد.

آغاز مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن

به گزارش الأمه:

این مسابقات به همت وزارت اوقاف، امور اسلامی و مقدسات اردن از دیروز (۱۸ اسفندماه) آغاز شد و ۳۵ شرکت‌کننده از کشورهای مختلف جهان در این رقابت‌ها حضور دارند.

حاتم سحیمات، مدیر اداره آموزش دینی وابسته به وزارت اوقاف اردن، در این باره تصریح کرد: این مسابقات فقط در رشته حفظ کامل قرآن و تلاوت آن برگزار می‎شود و به رتبه‌های اول تا پنجم این مسابقات جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به حضور نماینده اداره اوقاف قدس وابسته به وزارت اوقاف اردن برای نخستین بار در این دوره از مسابقات، افزود: این حضور با هدف تقویت جایگاه شهر قدس و حمایت اوقاف اردن از مقدسات اسلامی و مسیحی قدس شریف انجام شده است.

حاتم سحیمات اظهار کرد: کمیته داوری بین‎المللی ناظر بر این مسابقات هر روز به ارزیابی اجرای هشت شرکت‌کننده می‌پردازد.

وی در پایان گفت: آیین اختتامیه مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و تلاوت قرآن بانوان اردن روز پنجشنبه (۲۳ اسفندماه) برگزار و جوایز نفرات برتر به آنها تقدیم می‌شود.

رقابت 35 شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن

فاطمه شیرازی؛ نماینده ایران در مسابقات اردن

یادآور می‌شود «فاطمه شیرازی» امسال با کسب رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن‌ ایران در بخش بانوان به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن حضور دارد. این حافظ کل قرآن هم‌اکنون به‌ عنوان پرستار مشغول خدمت است.

 

منبع: ایکنا