۱۳۹۷/۰۲/۲۰
۹:۴۸ ق٫ظ

در بيانيه مذكور آمده است كه اين كميته در روزهاي اخير پس از به عمل آوردن هماهنگي‌هاي لازم با نهادهاي ذي‌ربط،‌ بسياري از دلايل و مدارك را در خصوص اقدامات خلاف قانون برخي ورزشكاران را بررسي كرده و بر اساس اين اقدام، تصميم بازداشت 150 ورزشكار، اشخاص اداري باشگاه‌ها و مربي‌ها را به ص

آقای گل آسیا بازداشت شد

كميته تحقيق ورزشي در بحرين 150 ورزشكار اين كشور را به اتهام مشاركت در تظاهرات در روزهاي اخير در ليست بازداشت قرار داد.

كميته تحقيق ورزشي بحرين در بيانيه‌اي از اتخاذ تصميم بازداشت 150 ورزشكار و اعضاي اداري باشگاه‌ها و مربي خبر داد و اعلام كرد كه اين خبر به باشگاه‌هاي ورزشي ابلاغ شده است.

اين كميته چندي پيش به دستور شيخ ناصر بن حمد آل خليفه رئيس شوراي عالي جوانان و ورزش و رئيس كميته المپيك بحرين تشكيل شد و اخيرا با برگزاري نشست‌هايي متوالي، اقدامات برخي ورزشكاران را در روزهاي گذشته رصد كرد.

در بيانيه مذكور آمده است كه اين كميته در روزهاي اخير پس از به عمل آوردن هماهنگي‌هاي لازم با نهادهاي ذي‌ربط،‌ بسياري از دلايل و مدارك را در خصوص اقدامات خلاف قانون برخي ورزشكاران را بررسي كرده و بر اساس اين اقدام، تصميم بازداشت 150 ورزشكار، اشخاص اداري باشگاه‌ها و مربي‌ها را به صورت فوري اتخاذ كرده است.

در اين بيانيه با تاكيد بر اينكه اين فهرست، فهرست اوليه است و تحقيقات همچنان ادامه دارد.

از جمله سرشناس‌ترين بازيكنان علاء هبيل (آقاي گل آسيا در سال 2001)، محمد سيد عدنان و محمد هبيل به همراه ورزشكاراني از رشته‌هاي بسكتبال، واليبال و هندبال است.

زمان انتشار : 1390-01-31