۱۳۹۸/۱۰/۰۲
۷:۱۵ ق٫ظ

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حاشیه یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی عضو آیسسکو با وزیر فرهنگ تونس دیدار و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط فرهنگی با این کشور تاکید کرد.

آمادگی کامل ایران بر توسعه روابط فرهنگی با تونس

به گزارش الأمه:

ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که برای شرکت در یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو آیسسکو به تونس سفر کرده است، ظهر چهارشنبه ۲۷ آذرماه با محمد زین العابدین وزیر فرهنگ تونس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار محمد زین العابدین ضمن تشکر از حضور هیأت ایرانی در یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو آیسسکو بر توسعه همکاری‌ها و روابط فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تونس تاکید کرد. وزیر فرهنگ تونس همچنین روابط فرهنگی بین دو کشور را خوب و رو به گسترش توصیف کرد.

 ابراهیمی ترکمان نیز ضمن تشکر از دولت تونس برای برگزاری شایسته یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو آیسسکو با اشاره به سابقه ۵۰ ساله موافقتنامه فرهنگی بین دو کشور ایران و تونس، بر گسترش همکاری‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های فرهنگی با جمهوری تونس خبر داد.


منبع: فارس