۱۳۹۸/۰۲/۱۷
۱۲:۱۳ ب٫ظ

بخش تربیت و آموزش عالی آستان قدس عباسی روز شنبه 28 شعبان 1440 اختتامیه پنجمین دوره از «طرح آموزشی مهدویت در صد روز» را برگزار نمود.

اختتامیه پنجمین دوره از «طرح آموزشی مهدویت در صد روز»

به گزارش الأمه:

«طرح آموزشی مهدویت در صد روز» با هدف شناساندن مسئولیتها و وظایف زنان در دوره غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، آموزش فرهنگ اجتماعی و دینی در تعامل با اقشار جامعه و چگونگی گسترش فرهنگ انتظار در سایه شرایط و حملات فرهنگی که در حال حاضر با آن مواجه شده ایم، برگزار شد.

این برنامه با حضور سید احمد الصافی، متولی شرعی آستان قدس عباسی، عباس رشید الموسوی، عضو شورای اداری آستان، مشتاق العلی، معاون تربیتی آستان و تعدادی از اساتید وکارکنان بخش تربیت و آموزش عالی آستان و مدارس آموزشی العمید در سالن مرکز صدیقه طاهره (علیه السلام) برگزار شد.

«طرح آموزشی مهدویت در صد روز» با تلاوتی از آیات قرآن کریم و قرائت سوره فاتحه به روح شهدای عراق شروع شد و با سخنان دکتر مشتاق العلی، معاون تربیتی بخش تربیت و آموزش عالی ادامه یافت.

دکتر العلی در سخنانی گفت: این طرح آموزشی با هدف تحکیم عقاید علم آموزان و آموزش مسئولیتهای یک مومن در قبال امام خود در زمان غیبت انجام پذیرفته است.

این طرح آموزشی از سوی بخش تربیت و آموزش عالی مجموعه مدارس آموزشی العمید تدوین شده است.

در پایان این مراسم لوحهای تقدیری از سوی متولی شرعی آستان به بانوان کارمند مجموعه مدارس فعال در طرح آموزشی مهدویت در صد روز اهدا شد.

 

منبع: العتبه الحسینیه