۱۳۹۷/۰۸/۲۱
۶:۱۴ ب٫ظ

سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی پس از یک روز تعطیلی امروز، ۱۹ آبان ماه در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگ و علوم این شهر از سر گرفته می‌شود.

از سرگیری مسابقات قرآن بانوان دبی پس از یک روز تعطیلی

به گزارش الأمه:

ششمین روز از سومین دوره مسابقات بین‎المللی قرآن بانوان دبی موسوم به «جایزه شیخه فاطمه بنت مبارک» امروز (۱۹ آبان‌ماه) در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگ و علوم دبی ادامه می‌یابد.

فعالیت‌های امروز پس از یک روز تعطیلی و با حضور ابراهیم بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و رئیس کمیته برگزارکننده جایزه بین‌المللی قرآن دبی، اعضای کمیته برگزارکننده مسابقه و تعدادی از مسئولان و قرآن‌دوستان ادامه می‌یابد.

در ششمین روز این مسابقات، هدیل بنت فتحی بن جماعه از تونس، عاشوره امان للانگا از تانزانیا، زینب صلاد آدم از فنلاند، نادیه جاسم علی حسین احمد محمد الکندری از کویت، رحمه نشموی از روندا و اساناتو بامبا از مالی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی از روز یکشنبه، ۱۳ آبان‌ماه با مشارکت ۶۳ کشور آغاز شده است و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد. این مسابقات دیروز جمعه تعطیل بود و فعالیت‌های روز ششم مسابقات امروز از سر گرفته می‌شود.

زهرا خلیلی ثمرین، حافظ نوجوان کل قرآن به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور دارد که هنوز اجرای خود را در صحن اصلی رقابت‌ها ارائه نداده است.

 

منبع: ایکنا