۱۳۹۷/۱۱/۱۶
۱:۱۹ ب٫ظ

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه علمیه العروة الوثقی هم اساتید اهل سنت درحال فعالیت تدریس هستند و هم طلاب اهل سنت در حال تحصیل.

اساتید اهل سنت در حوزه علمیه العروهالوثقی پاکستان فعالیت دارند

به گزارش الأمه:

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه علمیه العروة الوثقی هم اساتید اهل سنت در حال فعالیت تدریس هستند و هم طلاب اهل سنت در حال تحصیل و برای طلاب اهل سنت عقائد اهل سنت را خود اساتید اهل سنت درس می دهند، و نصاب این حوزه طبق دوره جدید است و طلاب در کنار علوم دینی طب اسلامی هم فرا می گیرند.

وی افزود: ما در پاکستان به دنبال اتحاد مسلمین هستیم و تلاش می‌کنیم که مسلمانان پاکستان را متحد کنیم و برای تحقق این هدف با روحانیون مختلف پاکستان ارتباط برقرار کردیم و جواب مثبت هم گرفته شده و اعلام می کنیم هدف ما تربیت مردم است نه رسیدن به قدرت و حکومت، ما می خواهیم ملت را آراسته به علم و ادب کنیم و می خواهیم ملت اینقدر باشعور شوند که خودشان یک دولت خوب انتخاب کنند.

مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور افزود: پاکستان می تواند با عمل کردن به تفکر و نظریه علامه اقبال لاهوری پیشرفت کرده و از مشکلات نجات پیدا کند، زیرا اندیشه تکفیری و ترویسم به ضرر کشور تمام شده است و اکنون اگر ملت پاکستان متحد شوند پاکستان از این بهتر پیشرفت خواهد کرد.

 

منبع: حوزه نیوز