۱۳۹۹/۰۲/۰۴
۲:۱۵ ب٫ظ

مدیر مرکز قرآن کریم وابسته به آستان عباسی در عراق از آمادگی کامل این مرکز برای ارائه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان همراه با رعایت تدابیر پیشگیرانه و توجه به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

اعلام برنامه‌های قرآنی آستان عباسی در رمضان

به گزارش الأمه:

شیخ «جواد النصراوی»، مدیر مرکز قرآن کریم وابسته به آستان عباسی، اعلام کرد: برنامه‌های قرآنی این مرکز در ماه رمضان به شرح زیر است:

- ختم قرآن رمضانی به صورت ترتیل که قرار است در صحن حرم حرم مطهر حضرت عباس(ع) برگزار و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شود.

- برنامه «مائده ثقلین» که ششمین مسابقه تیمی است و از استان‌های مختلف در این مسابقه شرکت می‌کنند. این مسابقات از طریق شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

- ارائه آموزه‌های قرآنی به گروه‌های مختلف

النصراوی تأکید کرد: برنامه‌ها همراه با تدابیر پیشگیرانه شدید اجرا می‌شود و همه توصیه‌های بهداشتی از جمله جلوگیری از تجمع رعایت خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های مرکز قرآن آستان عباسی از طریق تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش خواهد شد. همچنین خدمات قرآنی مختلفی طی روزهای ماه رمضان به خانواده‌ها در منازل ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود، مرکز قرآن کریم وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان عباسی، هرساله فعالیت‌های قرآنی متنوعی را ارائه می‌دهد اما امسال به دلیل شرایط ایجادشده در پی بیماری کرونا، این فعالیت‌ها محدود شده است.

 

منبع: ایکنا