۱۳۹۸/۰۲/۳۰
۱۲:۴۶ ب٫ظ

نتایج پنجمین دوره مسابقات ملی گروهی قرآن کریم آستان عباسی اعلام شد و گروه نجف اشرف رتبه نخست این دوره مسابقات را کسب کرد.

اعلام نتایج مسابقات گروهی قرآن آستان عباسی

به گزارش الأمه:

اختتامیه این دوره مسابقات به همت مرکز طرح‌های قرآنی وابسته به آستان عباسی، عصر شنبه ۱۲ رمضان در صحن مطهر مرقد حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد و گروه نجف اشرف موفق به کسب رتبه نخست و همچنین گروه کربلای معلی حائز رتبه دوم این دوره مسابقات شدند.

گروه نجف اشرف متشکل از قاری محمد سعید، حافظ فهد هادی و احمد نصرالدین در بخش تفسیر حائز رتبه نخست و گروه کربلای معلی متشکل از حافظ حمید تکلیف، قاری سجاد حسین و در بخش تفسیر نیز حمزه داخل حائز رتبه دوم و گروه بغداد متشکل از قاری علی جواد، حافظ حسین محمد شلال و نزار الاعرجی در بخش تفسیر حائز رتبه سوم شدند.

جوایز این دوره مسابقات شامل اعطای پرچم آستان عباسی به مدت یک سال و یک سفر حج عمره بیت الله الحرام برای رتبه اول و اعطای نشان نقره و برنز برای رتبه‌های دوم و سوم است.

 

گفتنی است، این دوره مسابقات از جمله فعالیت‌های قرآنی آستان مقدس عباسی است که با مشارکت گروه‌های متعدد از استان‌های مختلف عراق در بخش‌های حفظ و تلاوت و تفسیسر و اطلاعات عمومی قرآنی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برای دومین بار در سال جاری با نظارت کمیته کارشناسان متشکل از شيخ منجد الكعبي و قاری الرادود عمار الكناني و حافظ كل قرآن كريم سيد مهدي الوردي برگزار گردید.
اعلام نتایج مسابقات گروهی قرآن آستان عباسی (ع)اعلام نتایج مسابقات گروهی قرآن آستان عباسی (ع)


منبع: ایکنا