۱۳۹۷/۰۲/۲۲
۲:۱۴ ب٫ظ

مرکز علوم قرآنی زهرا(س) با گنجایش 240 قرآن آموز به همت آستان حسینی(ع) و با حضور عبدالمهدی کربلایی متولی شرعی آستان حسینی در کربلا افتتاح شد.

افتتاح مرکز علوم قرآنی ویژه بانوان در کربلا

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حسینی؛ مرکز علوم قرآنی زهرا(س) عبدالمهدی کربلایی روز گذشته (20 اردیبهشت ماه) در مراسم افتتاحیه مرکز علوم قرآنی زهرا(س) تصریح کرد: ورود بانوان به مراکز قرآنی علی‌رغم مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی آنها امری خوب و نشان دهنده توجه آنها به امور دینی است.

وی با بیان این که لازم است هدف از آموختن قرآن، احکام و تفسیر تبییین شود، تاکید کرد: هدف از آموختن قرآن عمل به دستورالعمل قرآنی در زندگی روزمره است.

در همین رابطه سرور مهدی عبدالله مدیر مرکز قرآنی زهرا(س) تصریح کرد: 240 قرآن آموز 15 تا 45 ساله در این مرکز آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به این که این مرکز ویژه بانوان است، گفت: قرآن آموزان این مرکز از استان‌های مختلف عراق و تعدادی نیز از عربستان و نیجریه هستند.

خدمات آموزشی و محل اسکان برای قرآن آموزانی که از خارج از کربلا در این مرکز حضور دارند، رایگان است و در پایان هر سال از نفرات برگزیده این مرکز تجلیل به عمل آمده و به زیارت امام رضا(ع) در مشهد مقدس مشرف می‌شوند.