۱۳۹۷/۰۲/۱۵
۱۰:۲۳ ق٫ظ

شيخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امير كويت، حمد بن جاسم آل‎ثاني، امير قطر، جلال طالباني رئيس جمهوري عراق و حمد بن عيسي آل خليفه كه خود در حال سركوب مردم بحرين است، در تماسي تلفني با بشار اسد رئيس جمهوري سوريه، اعلام كردند كه كشورهايشان در مقابل توطئه‎اي كه در سوريه ايجاد شده است،

الوطن: کویت، قطر و عراق از بشار اسد حمایت کردند

يك روزنامه سوري با اشاره به ناآرامي‎هاي اخير در شهر درعاي سوريه، اعلام كرد كه امير كويت و قطر و رئيس جمهوري عراق در تماسي تلفني با بشار اسد، از وي حمايت كرده‎اند.

روزنامه الوطن سوريه اعلام كرد كه شيخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امير كويت، حمد بن جاسم آل‎ثاني، امير قطر، جلال طالباني رئيس جمهوري عراق و حمد بن عيسي آل خليفه كه خود در حال سركوب مردم بحرين است، در تماسي تلفني با بشار اسد رئيس جمهوري سوريه، اعلام كردند كه كشورهايشان در مقابل توطئه‎اي كه در سوريه ايجاد شده است، در كنار اين كشور ايستاده اند.

الوطن نوشت: سوريه اكنون در معرض فتنه‎اي طائفي قرار گرفته است كه برخي طرف‎هاي خارجي تلاش مي‎كنند آن را با خواسته‎هاي اصلاح‎گرايانه در هم آميزند.

به نوشته اين روزنامه سوري، تحقيقات امنيتي سوريه نشان مي دهد كه برخي گروه‎هاي غربي تلاش مي‎كنند تا مردم سوريه را تحريك و آنان را به فتنه‎انگيزي تشويق كنند.

اخيرا يك گروه ناشناس مسلح شبانه با حمله به يك آمبولانس سه نفر را كشت و در پي آن شمار ديگري از مردم سوريه كشته شدند. ناآرامي در اين شهر سوري همچنان ادامه دارد.

 

زمان انتشار : 1390-01-09