۱۳۹۷/۰۲/۰۷
۸:۴۲ ب٫ظ

در این کتاب الدیمی آمده است که صدام در دوران حبس خود در زندان قصد فرار از زندان را داشته است. کتاب مذکور نامه‌ها و شعرهای صدام حسین و همچنین خبرها و مطالبی است که صدام در زندان برای این وکیل بیان کرده بود.

انتشار خاطرات صدام حسین با دست خط خود صدام

به نقل از سایت الف یاء وکیل دختر صدام حسین، رئیس جمهور سابق عراق در گفتگویی مطبوعاتی که روز یک‌شنبه گذشته به چاپ رسید، گفته است که رغد صدام حسین دختر صدام حسین قصد دارد خاطرات پدرش را به چاپ برساند.

هیثم الهرش در این گفتگو که با روزنامه الغد چاپ اردن داشت با اعلام خبر انتشار کتاب خاطرات صدام حسین توضیح داد که رغد صدام حسین برای چاپ کتاب خاطرات پدرش به دنبال یک شرکت بین المللی و متخصص در امور چاپ و نشر می‌باشد تا کتاب مورد نظر را برای چاپ به آن ارائه دهد. طبق اظهارات این وکیل کتاب خاطرات صدام حسین با دست خط خود صدام حسین نوشته شده است.

او در ادامه افزود که این کتاب شامل خاطرات حقیقی صدام حسین می‌شود که مربوط به مسائل این رئیس‌جمهور مخلوع است.

وکیل مدافع صدام حسین، خلیل الدلیمی که در جریان محاکمه صدام رئیس هیئت دفاع از او را برعهده داشت نیز پیش از این کتابی درمورد صدام نوشته بود که با استناد بر گفتوگوهایی نوشته شده بود که که این وکیل با صدام در زندان داشته‌ و رغد دختر صدام این نوشته‌ها را در آن زمان پیش خود نگه داشته بود. ماحصل این مطالب در 480 صفحه نوشته شده است.

در این کتاب الدیمی آمده است که صدام در دوران حبس خود در زندان قصد فرار از زندان را داشته است. کتاب مذکور نامه‌ها و شعرهای صدام حسین و همچنین خبرها و مطالبی است که صدام در زندان برای این وکیل بیان کرده بود. مطالب این کتاب بیشتر اعترافات صدام را شامل می‌شود که جنایت‌های ضد بشری خود را می‌پذیرد و از کرده خود اظهار پشیمانی می‌کند. و الا به گفته الدیمی که به عنوان وکیل مدافع صدام به حساب می‌آمد، این مرد دیگر جایی را برای دفاع نگذاشته است.

 

زمان انتشار : 1391-02-17