۱۳۹۷/۰۷/۲۲
۸:۳۱ ب٫ظ

نماینده آستان قدس حسینی که برای برگزاری و مشارکت در کنفرانس «بازگرداندن نقش پیشتازانه و ترویج جوامع عدالت گستر و صلح جو و فراگیر» به نیویورک سفر کرده، اهداف آستان را از شرکت در کنفرانس تشریح کرد.

اهداف آستان قدس حسینی از شرکت در کنفرانس نیویورک

به گزارش الأمه:

طلال الكمالي، فرستاده آستان قدس حسینی به نیویورک، در گفتگو با سایت رسمی آستان قدس حسینی گفت: این اولین نشست در محافل بین المللی  است و برای آستانهای مقدس جهت بیان دیدگاههای آن و تشریح رویکرد اسلام حقیقی برخلاف آنچه برخی نهادها به غلط با نام اسلام و دین تعریف شده حائز اهمیت است.
وی گفت: اهمیت این نشستها در بیان نگرش اسلام درباره رابطه انسان با جامعه و با مردم دیگر با چشمپوشی از قومیت گرایی و گرایشهای شخصی و اعتقادات وی است.
الکمالی تصریح کرد: هیأت آستان حسینی برای بازدید از مراکز اسلامی و دیدار با مسلمانان با هدف تقویت روابط میان مراکز اسلامی و مسلمانان از یک سو و آستانهای قدس از سوی دیگر اقدام نمود.
هیات آستان قدس حسینی هفته گذشته برای شرکت در کنفرانس «بازگرداندن نقش پیشتازانه و ترویج جوامع عدالت گستر و صلح جو و فراگیر»  که موسسه آیت الله خویی با همکاری آستانهای قدس و ائتلاف علمی پژوهش و میراث سازمان ملل برگزار کرده بود وارد نیویورک شد.

 

منبع: العتبه الحسینیه