۱۳۹۷/۰۲/۰۳
۴:۴۷ ب٫ظ

حنان ترک: من به عبدالمنعم ابوالفتح رای دادم و همه می‌دانیم که عبدالمنعم نه سلفی است و نه از حزب اخوان المسلمین. من برای رضای خدا حجاب خود را رعایت می‌کنم و این کار من ارتباطی با اخوان المسلمین و یا سلفی‌ها ندارد.

بازیگر نقش خواهر ترزا به چه کسی رای داد؟

حنان ترک بازیگر مصری که چند سال پیش محجبه شد و باحجاب شدن ناگهانی وی در آن زمان در مطبوعات مصر بسیار خبرساز شد، این روزها سرگرم نقش‌آفرینی در سریالی متفاوت با نام «خواهر ترزا» می‌باشد.

در همین راستا حنان ترک در گفتگویی با سایت خبری الیوم السابع درمورد نقش اخیر خود گفت: این نقش با تمام کارهای پیشین من متفاوت است. چون درباره یک شخصیت حقیقی و تاریخی است و این کار را متفاوت می‌کند. او در ادامه با توضیح این که چگونه با این نقش ارتباط برقرار کرده است، گفت: برای این که شخصیت مادر ترزا را بهتر بشناسم به دیر رفتم و با فضای آن جا آشنا شدم. در این مدت من مطالب بسیاری را درباره زندگی زنان راهبه در دیر آموخته‌ام.  

وی همچنین به پرسش‌هایی درمورد انتخابات و احزاب سیاسی پاسخ داد و درباره شرکت در احزاب سیاسی به این سایت گفت: من یک هنرمند هستم و خواسته‌هایم را با هنرم بیان می‌کنم. شاید نقش من این نباشد که در احزاب و یا جریان‌های سیاسی مختلف فعالیت داشته باشم. اما در کل معتقدم که مصر امروز به احزاب مختلف و جنبش‌های سیاسی گوناگون احتیاج دارد.  

حنان ترک خطاب به مردم مصر گفت: همگی ما باید به نتایج صندوق‌های رای احترام بگذاریم. چون نتیجه نهائی نشان خواست و اراده اکثریت مردم می‌باشد. وی همچنین خطاب به رئیس جمهور آینده مصر گفت: رئیس جمهور آینده این کشور باید با تمام مردم به شکل برابر رفتار کند. چه کسانی که به او رای داده‌اند و چه کسانی که به نامزد دیگری در این انتخابات رای داده بودند.  

در این گزارش الیوم السابع نظر حنان ترک را درمورد گفته‌های مردم، درباره او جویا شد و از وی پرسید: بسیاری از مردم معتقدند که به دلیل این که با حجاب هستید طرفدار اخوان المسلمین و یا سلفی‌ها می‌باشید. پاسخ شما به این افراد چیست؟ حنان ترک نیز در پاسخ به نامزد ریاست جمهوری موردنظر خود اشاره کرد و گفت: من به عبدالمنعم ابوالفتح رای دادم و همه می‌دانیم که عبدالمنعم نه سلفی است و نه از حزب اخوان المسلمین. من برای رضای خدا حجاب خود را رعایت می‌کنم و این کار من ارتباطی با اخوان المسلمین و یا سلفی‌ها ندارد.

 

زمان انتشار : 1391-03-10