۱۳۹۷/۰۲/۱۷
۱:۰۴ ب٫ظ

گلوله‌های رژیم اشغالگر قدس مانعی برای برپایی محفل قرآنی در اردوگاه‌های بازگشت نیست.

برپایی محفل قرآنی زیر گلوله‌های اسرائیلی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین اونلاین؛ طه سعود حافظ فلسطینی قرآن کریم به گونه‌ای متفاوت در راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن حصار شرکت کرده است.

وی که در چهارده سالگی حفظ قرآن را آغاز کرده، اراده کرده است تا زمین را شاهدی بر تلاوت کل قرآن در نه ساعت و نیم در مرز  سرزمین‌های اشغالی و زیر گلوله باران صهیونیست‌ها بگیرد. سعود در این باره می‌گوید: معمولا قرآن در مساجد یا مراکز حفظ قرآن شنیده می‌شود اما ما می‌خواستیم این بار شاهد تجربه‌ای متفاوت باشیم.

وی افزود: زمانی که چشم ما به زمین‌های اشغالی فلسطین که رژیم اسرائیل ما را از آن محروم کرده است، خورد، تصمیم گرفتیم این سرزمین را پس بگیریم و این تنها با حفظ قرآن کریم و عمل به آن و پیروی از رسول اسلام امکان‌پذیر است.

سعود همچنین تصریح کرد: بعد از توافق با دارالقرآن و سنة در ارتباط با این طرح مقرر شد، محفل گوش دادن به قرآن کریم در یکی از خیمه‌های موجود در اردوگاه‌های بازگشت در نزدیکی حدفاصل سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه برگزار شود.

وی در ارتباط با جزئیات این طرح گفت: ما بعد از نماز صبح به سمت اردوگاه‌های بازگشت حرکت می‌کنیم و تقریبا ساعت شش صبح به این مکان می رسیم و حدود 9 ساعت به تلاوت قرآن توسط شیخ احمد کلجه گوش می‌دهیم.

حافظ کل قرآن کریم با بیان این که در طول این مدت نیروهای رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان تیراندازی می‌کنند، گفت :گلوله‌های اسرائیلی موجب شکستن عزم ما بر اتمام تلاوت قرآن کریم در برابر چشمان اشغالگران نمی‌شود.