۱۳۹۷/۰۱/۲۶
۶:۵۰ ب٫ظ

مخالفان رژيم بحرين در خارج نيز درخواست كرده‌اند كه امروز جمعه در اعتراض به تخريب مساجد بحرين بدست نيروهاي بحريني و سعودي ، جهانيان بپاخيزند.

برگزاری تظاهرات “جمعه قرآن ” در بحرین

ائتلاف جوانان انقلابي بحرين با فراخوان برگزاري تظاهراتي در سراسر اين كشور با نام " جمعه قرآن " از مردم بحرين خواسته است تا فريب جنگ رواني رژيم آل خليفه را نخورند.

به نقل از شبكه تلويزيوني العالم، ائتلاف جوانان انقلابي بحرين موسوم به (14 فوريه) ضمن دعوت به برگزاري تظاهرات گسترده در سرتاسر اين كشور، هشدار دادند كه رژرم آل خليفه با ايجاد جنگ رواني تلاش مي كند تا مردم را بترساند و آنها را مجبور كند كه به خانه‌هايشان بازگردند.

اين ائتلاف كه براي ساماندهي مجدد صفوف مردم و تعيين اهداف متناسب با مرحله كنوني بحرين تلاش مي كند، تاكيد كرده كه تحركات همه مزدوراني كه دستشان به خون مردم بحرين آغشته شده و كساني كه در سركوب ، تخريب مساجد و حسينيه‌ها و آتش زدن قرآن شركت داشته‌اند، تحت نظارت دقيق قرار دارد و در زمان مناسب با آنها برخورد خواهد شد.

مخالفان رژيم بحرين در خارج نيز درخواست كرده‌اند كه امروز جمعه در اعتراض به تخريب مساجد بحرين بدست نيروهاي بحريني و سعودي ، جهانيان بپاخيزند.

آخرين خبرها حاكي است كه تجمع هاي اعتراض آميزي براي اعلام همبستگي با مردم بحرين در كشورهاي انگليس ، استراليا ، نيوزلند ، عراق ، لبنان ، هند ، ايران ، آمريكا و عربستان سعودي برپا مي شود.

"ابراهيم المدهون "فعال سياسي بحريني تاكيد كرده است كه گفت‌وگو با رژيم بحرين به ويژه بعد از لجاجت و استفاده بيش از حد از زور براي سركوب تظاهركنندگان ، امكان‌پذير نيست.

 

زمان انتشار : 1390-02-02