۱۳۹۷/۱۱/۲۷
۳:۱۷ ب٫ظ

کمیته رسانه ای پانزدهمین جشنواره فرهنگی بین المللی ربیع الشهاده اولین جلسه مقدماتی خود را با حضور رئیس کمیته استاد عقیل عبدالحسین الیاسری و برخی از خبرنگاران دو آستان قدس حسینی و عباسی برگزار کرد.

برگزاری اولین جلسات کمیته رسانه ای پانزدهمین جشنواره بین المللی ربیع الشهاده

به گزارش الأمه:

این جلسه در چارچوب برنامه ریزی و رأی زنی درخصوص گسترش ارتباطات با رسانه ها و شبکه های اجتماعی جهت پوشش رسانه ای این جشنواره برگزار شده است.

عقیل الیاسری، رئیس کمیته رسانه ای جشنواره ربیع الشهاده در گفتگو با خبرنگار شبکه جهانی الکفیل اظهار داشت: در این جلسه برنامه هایی جهت انتشار اخبار وفعالیتهای این جشنواره از طریق رسانه های دیداری و شنیداری وهمچنین مطبوعات و رسانه های دیجیتالی برنامه ریزی گردید، همچنین در خصوص فراخوان مسابقاتی که در حاشیه این جشنواره برگزار می شود، گفتگو شد. تا کنون آثار زیادی برای مشارکت در این مسابقات که مسابقه تالیف کتاب با محوریت امام حسین علیه السلام ومسابقه قصیده سرایی درخصوص امام حسین علیه السلام و مسابقه پژوهشی است ارسال گردیده و ما اکنون درانتظار پایان مهلت ارسال آثار هستیم تا ارزیابی توسط کمیته های تخصصی آغاز گردد.

وی افزود: نصب بنرهای ویژه جشنواره در استان کربلا و ورودیهای شهر وهمچنین ارسال دعوتنامه ها برای شرکت در این جشنواره آغاز شده و هماهنگیهای لازم با رسانه ها وشبکه های ماهواره ای جهت پوشش این جشنواره صورت گرفته وتسهیلات ویژه ای برای برادرانی که مایل به پوشش این فعالیتها هستند ارائه خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: کتابی با موضوع فعالیتهای فرهنگی چهاردهمین جشنواره بین المللی ربیع الشهاده نیز تهیه گردیده و به تمامی میهمانان و شرکت کنندگان این جشنواره تقدیم می گردد.

لازم بذکر است؛ جشنواره بین المللی فرهنگی ربيع الشهاده که امسال با شعار«امام حسين (عليه السلام)؛ چراغ امتها و اصلاحگر ارزشهاست.»برگزار خواهد شد، از زمان تاسیس آن با همکاری و هزینه کامل دو آستان مطهر حسینی و عباسی و به منظور بزرگداشت سالروز ولادت سبط گرامی رسول اکرم (صلّى الله عليه ‏وآله وسلم) حضرت أبی عبد الله الحسين و برادرشان حضرت عبّاس (عليهما ‏السلام) برگزار می شود.

 

منبع: العتبه الحسینیه