۱۳۹۸/۱۱/۲۷
۷:۱۵ ق٫ظ

مرحله مقدماتی شانزدهمین مسابقات سالانه حفظ قرآن کریم یمن در دانشگاه قرآن کریم صنعاء، پایتخت این کشور، کار خود را آغاز کرد.

برگزاری شانزدهمین مسابقات ملی حفظ قرآن در یمن

به گزارش الأمه:

مرحله مقدماتی شانزدهمین مسابقات سالانه حفظ قرآن کریم یمن پنجشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه، به همت وزارت اوقاف و ارشاد اسلامی و با همکاری مرکز فرهنگ قرآنی آغاز شد.

صالح الخولانی، نماینده وزارت اوقاف در بخش حفظ قرآن کریم، در آیین افتتاحیه برگزاری این مسابقات را اقدامی در راستای حفظ و اجرای قرآن کریم در زندگی و تجسم بخشیدن آن در عمل و رفتار توصیف کرد.

وی همچنین حافظان کتاب خدا را به احساس مسئولیت در راستای یادآوری مردم برای پاسخ به کلام خدا و اجرای آن به عنوان ضامن مصلحت جامعه و دستیابی به موفقیت در همه زمینه‌ها فراخواند.

«قیس الطل»، مسئول مرکز فرهنگ قرآنی، نیز با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات همزمان با سومین مرحله از برنامه تحکیم هویت ایمانی برگزار می‌شود، همگان را به توجه به کتاب خدا برای محقق ساختن ثبات اجتماعی و پیروزی بر دشمنان فراخواند.

در این مراسم که با حضور شماری از مسئولان وزارت اوقاف و ارشاد اسلامی برگزار شد، قصیده‌ای از غمدان عیشان قرائت و سپس به گزیده‌ای از تلاوت‌های حافظان برتر قرآن کریم گوش فراداده شد.

 

منبع: ایکنا