۱۳۹۷/۱۲/۰۷
۷:۰۷ ب٫ظ

مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در سارایوو، پایتخت بوسنی وهرزگوین به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) اقدام به برگزاری مسابقه زیباترین حجاب کرده است.

برگزاری مسابقه زیباترین حجاب در بوسنی+عکس

به گزارش الأمه:

 مجتمع کالج فارسی بوسنیایی که تحت پوشش و حمایت‌های جامعة المصطفی(ص) العالمیه و از سال ۱۳۷۷ در بوسنی فعالیت دارد، بنا بر سنت حسنه ۲۰ سال گذشته، امسال نیز به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت شخصیت، مقام و نقش مؤثر آن بانوی بزرگوار در جهان اسلام اجرا کرده است.

این برنامه‌ها که طی یک هفته اجرا می‌شود، از دوم اسفندماه آغاز شده است و تا فردا(هشتم اسفند) ادامه دارد. مسابقه کتابخوانی، دعوت از سخنران خانم به منظور اجرای برنامه برای بانوان مجتمع، مسابقه بهترین و زیباترین حجاب و گردهمایی مادران دانش‌آموزان مجتمع از برنامه‌های این مراسم اعلام شده است.

در بخش مسابقه بهترین و زیباترین حجاب، تعدادی از دانش‌آموزان با پوشیدن لباس‌های زیبا و با حجاب کامل از مقابل کمیته داوران که متشکل از بانوان هستند، عبور کرده و امتیاز می‌گیرند و در پایان به بانوان و دانش‌آموزان برتر و دیگر بانوان محجبه هدایایی اهدا می‌شود.

مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در بخش‌های دبیرستان(کالج)، ابتدایی، راهنمایی و مهدکودک «بهار» فعال است و در مسابقه زیباترین حجاب، کودکان مهدکودک بهار نیز به صورت نمادین در مسابقه شرکت کردند و صحنه‌هایی زیبا به نمایش گذاشتند.

 

منبع: ایکنا