۱۳۹۷/۰۳/۰۶
۱۰:۵۷ ق٫ظ

تصاویر اولین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایات بحرین /عکس

اولین جلسه دادگاه بین المللی جنایت های جنگی و ضد بشری برای رسیدگی به پرونده جنایات آل خلیفه در بحرین، روز جمعه رأس ساعت 2:30 به وقت گرینویچ در مقر این دادگاه گذشته آغاز شد.

با خروج وکلای مدافع دفاع از حقوق ملت مظلوم بحرین متوجه شدیم که اخبار بسیار خوبی به همراه دارند. آنان اعلام کردند که دادگاه بین المللی جنایت های جنگی و ضدبشری در اقدامی غیرقابل پیش بینی موافقت کرد که بررسی های خود برای رسیدگی به پرونده جنایت های رخ داده در بحرین را فورا آغاز خواهد کرد تا مانع از ریخته شدن خون بیشتری از ملت مظلوم بحرین شود.

تیم وکلای مدافع دفاع از حقوق ملت مظلوم بحرین همچنین اعلام کردند که مسئولان این دادگاه پس از دیدن اسناد و مدارک جمع آوری شده توسط این تیم وکلا در مورد جنایت های رخ داده در بحرین، اقرار کردند که به نظر می رسد واقعا جنایتی در این کشور رخ داده و قوانین بین الملل دفاع از حقوق بشر زیر پا گذاشته شده و پایمال شده است.

در همین راستا خانم "می خنساء" یکی از اعضای این تیم وکلای مدافع طی اظهاراتی گفت: بنده و دیگر اعضای تیم بسیار خوشحالیم که توانستیم در اولین مرحله به موفقیت و هدف مد نظر خود دست یابیم. البته ما می دانیم که برای اثبات ادعای خود مسیر درازی در پیش داریم اما در صورت تحقق هدف نهایی، بازداشت اعضای خاندان آل خلیفه که مرتکب این جنایت ها شده اند آسان خواهد شد.

بر اساس اين گزارش در هنگام برگزاری اولین جلسه رسیدگی به پرونده جنایات رخ داده در بحرین، تعدادی از بحرینی ها و مدافعان ملت مظلوم بحرین مقابل ساختمان دادگاه بین المللی تجمع کرده و ضمن در دست داشتن عکس و پوستر جنایت های آل خلیفه، علیه رژیم بحرین نیز شعار سر دادند.

 

زمان انتشار : 1390-01-01