۱۳۹۷/۱۱/۱۱
۱:۵۴ ب٫ظ

سفیر بوسنی و هرزگوین در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مدیر انتشارات پرنده و مولف کتاب آموزش زبان بوسنیایی ضمن تشکر از انتشار این کتاب بر لزوم ارتقاء جایگاه فعالیت‌های غیردولتی در ارتقای روابط فرهنگی دو کشور تاکید کرد.

تقدیر سفیر بوسنی در تهران از انتشار کتاب آموزش زبان بوسنیایی

به گزارش الأمه:

عباس حسین‌نژاد مدیر انتشارات پرنده و سید میثم میرهادی مولف کتاب آموزش زبان بوسنیایی با حضور در سفارت بوسنی و هرزگوین در تهران با سمیر ولاجیچ سفیر بوسنی در تهران دیدار و گفتگو کردند.
سفیر بوسنی در تهران، با ابراز خرسندی از این دیدار، از انتشارات پرنده برای انتشار کتاب آموزش زبان بوسنیایی برای فارسی‌زبانان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد آثار بیشتری از حوزه زبان بوسنیایی در ایران باشد. 
در این دیدار مولف و ناشر کتاب توضیحاتی در خصوص مراحل تولید و انتشار کتاب برای سفیر بوسنی ارائه کردند و مقرر شد تا در فرصتی مناسب مراسم رونمایی از این اثر با حضور سفیر بوسنی برگزار شود. 
همچنین ولاجیچ آمادگی سفارت بوسنی و هرزگوین را برای ایجاد ارتباط بین ناشران ایرانی و بوسنیایی اعلام کرد و قرار شد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران‌ در اردیبهشت 98 اولین نشست مشترک ‌اتفاق بیفتد.
کتاب آموزش زبان بوسنیایی، به همت سید میثم میرهادی و وحید پرست‌تاش توسط انتشارات پرنده در 208 صفحه منتشر شده و با استقبال علاقه‌مندان به حوزه بالکان و بوسنی مواجه گردیده است.

 

منبع: ایرنا